haybimmsen Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 Flott bil! Hvilken årsmodell er den?Veldig mange gode oppgraderinger du har gjort på bilen så langt! Jeg ville personlig ikke valgt å ha 320i-merket i motorrommet, og jeg ville hatt orginale hvite M3-lykter bak Kule felger du har også Takk for tilbakemelding:D Er en 96 mod:p 320i merket kan jeg forklare hehe:p Før jeg skjønte at det ikke var så kult å reklamere for ka motor en har på bakluka så hadde e nemlig kjøpt meg 320i skiltet på koed, så ville jeg ikke kaste den heller, så e festa den på dekselet fremme siden panseret er så sjeldent åpent hehe:p vurdera å ta vekk LED lyktene men synes samtidig at det er digg å ikke skifte pære hele tiden:p kan vær at de "originale m3" lyktene jeg hadde før var ødelagt siden pærer gikk men fikk desse såpass billig:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Ninjatriks: Se på baksiden av felgene dine. Der vil det stå bredde, diameter og innpress (ET). Jeg antar som sagt at felgene dine er 8-8,5x18 med ET 35-40ish sånn ukvalifisert observert utifra hvordan dekkene sitter på felgene og hvordan felgene ligger i hjulbuene dine. Er det tilfelle så er det bare å senke i vei. jeg kjørte 235/45-17 på 8,5x17" felg med ET42 bak på tidligere nevnte bil med 70/40 senk, og det gikk knirkefritt. Foran hadde jeg 225/45-17. Dette er ikke så ulikt din bredde og rullediameter så det eneste som kan skape kødd for deg er innpress, og det så ut som du har riktig innpress på dem også. Noe som kan lage kluss er at coilovers har en annen utforming enn tradisjonele dempere som kan gjøre at felgen tar borti fjæra, men da kan du evt space litt, eller gå for et tradisjonelt senkesett Edit: Grunnen til at dashen din er avrundet på pass siden er at det er en airbag inni der, noe som ikke er der på de som er mer flate. Det er ikke fullt så kjedelig den dagen du smeller og har noen i passasjersetet, så jeg tror bare du skal være glad for at det er sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2012 Ninjatriks: Se på baksiden av felgene dine. Der vil det stå bredde, diameter og innpress (ET). Jeg antar som sagt at felgene dine er 8-8,5x18 med ET 35-40ish sånn ukvalifisert observert utifra hvordan dekkene sitter på felgene og hvordan felgene ligger i hjulbuene dine. Er det tilfelle så er det bare å senke i vei. jeg kjørte 235/45-17 på 8,5x17" felg med ET42 bak på tidligere nevnte bil med 70/40 senk, og det gikk knirkefritt. Foran hadde jeg 225/45-17. Dette er ikke så ulikt din bredde og rullediameter så det eneste som kan skape kødd for deg er innpress, og det så ut som du har riktig innpress på dem også. Noe som kan lage kluss er at coilovers har en annen utforming enn tradisjonele dempere som kan gjøre at felgen tar borti fjæra, men da kan du evt space litt, eller gå for et tradisjonelt senkesett Edit: Grunnen til at dashen din er avrundet på pass siden er at det er en airbag inni der, noe som ikke er der på de som er mer flate. Det er ikke fullt så kjedelig den dagen du smeller og har noen i passasjersetet, så jeg tror bare du skal være glad for at det er sånn takk for masse god info lærte e noe nå også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 da har jeg vaska og polert over bilen, dritvær ute så da blei det inne på vaskehall til en kompis. vaska og polert vaska og polert e46"en til kompisen så har e reve ut alt baki bilen, slik at det blir lettere og sandblåse baki der, er ikke rare greierne, men tar det e ser før det blir katastrofalt! her så fant jeg feilen med at sentrallåsen ikke funket, til bakluke samt bensinlokk og at skiltlyset mitt ikke funka. dette var kabelen som går med bakluka, loddet på igjen lederne og satt krympestrømpe på. også hjulbua skal bli tatt utover det så ser det ut som det blir en tlf til BT snart, har leika litt med tanken om 2,8 så da blir det sverige i sommer og hente bil, så da trenger jeg litt støtte/triks/tips fremover... over og ut nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 var en ellers kjedlig dag igår, så da gikk dagen utpå å ta av nyrene, og lakke de svart:D syns det ble litt sintere front.. ikke mobb skitten bil så hva synest folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Ser tøffere ut! Men prøv å få kjøpt facelift nyrene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 Ser tøffere ut! Men prøv å få kjøpt facelift nyrene Det ligge i planane, men må få litt overskudd av penger, å det er ikke så lett for en skolegutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Det der fortjente den virkelig! ser ut som en veldig pen farge på bilen! og med svart blanke nyrer gjorde fronten seg skikkelig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 Det der fortjente den virkelig! ser ut som en veldig pen farge på bilen! og med svart blanke nyrer gjorde fronten seg skikkelig godt! Takk for det:D ja liker fargen på bilen svært godt, nyrene skulle egentlig bli matt svart, men var redd for at steinsprut skulle skyte av lakken med en gang så e tok et par strøk med klarlakk for å få sikrere overflate, men passet greit med blank flate med:D er plaget med hærverk på bilen dessverre:/ så panseret er klar for en utskiftning det samme gjelder små dumme bulker på sidene, irriterendes at folk ikke kan gå ut av en bil uten å kjøre døren i bilen ved siden av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Tøff bil du he her! Angåande senkesett, so he ej kjøpt justerbart frå parts&retards. Tuning art som blei nevnt tidligare her! Det e ett kjempesett!! ej he kjørt med det i 2 år no uten noken problem. Brukte en kveld på å montere det i ei garasje Uten trykkloft,lys eller varme! Absolutt anbefalt til vanlig dagsbruk! Men om du he plana om å godkjenne senkesette med biltilsynet, so kjøpe du TÜV godkjente spacera frå parts&retards. Dekke/felgen subba i fjøra framme uansett ka felg du he på! Bere ett lite tips! Keep up the good work! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Fin bil og farge Var du på kiwi i vika igår? så en blå e36, og frontfangeren hang litt løst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 Tøff bil du he her! Angåande senkesett, so he ej kjøpt justerbart frå parts&retards. Tuning art som blei nevnt tidligare her! Det e ett kjempesett!! ej he kjørt med det i 2 år no uten noken problem. Brukte en kveld på å montere det i ei garasje Uten trykkloft,lys eller varme! Absolutt anbefalt til vanlig dagsbruk! Men om du he plana om å godkjenne senkesette med biltilsynet, so kjøpe du TÜV godkjente spacera frå parts&retards. Dekke/felgen subba i fjøra framme uansett ka felg du he på! Bere ett lite tips! Keep up the good work! Takk for utfyllendes svar:D e kommer til å mase mer på deg når e skal Montere:D men e har et lite dilemma, e vet ikke heilt ka e skal gjør med senkinga siden e lure på å bygge om til 2,8. Det kreve vell et annet senkeset enn et sett til 320? Skal sende en Mail til parts and retards å høre med mindre noen av dere vet det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 Fin bil og farge Var du på kiwi i vika igår? så en blå e36, og frontfangeren hang litt løst. Kunna vell vert me:p men e har ikke en fanger på hall åtte:p holder meg mest i det indre av byen:p Hessa ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Trur ikkje det he noke å sei so lenge det e til e36 da. Men kjeme helt an på ka du skal bruke bilen til når du får nedi 2.8L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 Kjøre som oftest fint med med bilen, lite dritkjøring på me gittXD ja e får høre ka dem sir:D e d veldig stivt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå