Gå til innhold

Hay sin E36 328i

Share

Anbefalte innlegg

Ja, men noen kjører rett ifra topplokket til innsug på kompressor, men e har sjønt det slik at det e bedre å kjøre det til en catch tank så det ikke kommer guggis i rør/presse..

Så det er bare å bestemme seg for ka som e best! Forrige eier kjørte den på insuget på kompressoren.

Fikk også lakkert siste holderen til kompressoren idag.

I helgen så skal e vaske pressen å polere den, å kikke på en ny bruksbil så denne kan få kose seg i garasja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men noen kjører rett ifra topplokket til innsug på kompressor, men e har sjønt det slik at det e bedre å kjøre det til en catch tank så det ikke kommer guggis i rør/presse..

Så det er bare å bestemme seg for ka som e best! Forrige eier kjørte den på insuget på kompressoren.

Fikk også lakkert siste holderen til kompressoren idag.

I helgen så skal e vaske pressen å polere den, å kikke på en ny bruksbil så denne kan få kose seg i garasja :)

Men om du følger vac sin oppskrift så renner jo olja tilbake i bunnpanna..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har e holdt på i 10 tima, med å kobla fjernstyrt sentrallås. Fulgte skjema og alt, men bilen ville bare låse seg opp, ikke igjen. Så feilsøkte i x antall tima, og kom på at jeg hadde en endebryter på døra som var gåen. Den som lagde jævelskap. Men fant det ut tilslutt å nå slipper jeg og putte nøkkelen i døra heile tida:D

Hei, så fin bil du har :) har alltid likt e36ene ;)

Men et lite spm, hvordan fikk du lagt om fjerrnstyrt sentrallås? jeg har sentrallås på min E39 men må åpne dørene med å vri nøkkelen (er litt irriterende). Så vis du kunne fortelle hvor du kjøpte delene og hvordan du gjorde det ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vanskelig å forklare selve installasjonen, men e holdt på ei god stund kan an si:p

Du må inn å koble deg på låse modulen, samt strekke en pluss ifra den trådløs boksa til nødblink knappen :P

(Bruksanvisning har e å sende på epost om du vil)

Delene kjøpte jeg med en som ikke fikk installert før bilen blei solgt, men det er orginal vare ifra bmw, så burde vell gå an å få skaffa seg en plass :P (koed/Gs/ shmeidmann/ bruktmarked)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...