haybimmsen Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 Takk skal du ha e jedna fin din med!Jeg måtte justere opp senken bake, det subba som eff men mest på høyre bake sjøl om de er stilt inn likt på gjengene.. Men no subba den ikke, har ikke hatt folk i bilen enda da:p så ka som skjer da vet e ikke:p Samme her, subbet greit bak først, så måtte justere opp, forskjellige på hver side.. Rart nok. Men skal valse bilen, så blir den ubrukelig lav igjen Etter jeg monterte cup å gt splitter idag så tar e nedi alle plassa med fronten, hadde me et øyeblikk der e måtte tenke litt på ka i eff e holder på med, men på samme tidspunkt e d jo tøft med da:D men får se ka som skjer, det e den ene å eine bilen e har, så den kan ikke bli fullstendig ubrukelig, da syns e d e lite vitsi:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Sant det, må lide litt for skjønnheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Fy søren og mange som har Rs hjul nå da, begynner faktisk og bli litt for vanlig synes jeg Hvor? Kul bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakash Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Nå begynner det å komme seg vet du! Felgene sitter som støpt på E36!! Lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 gromt men anbefaler deg og valse litt bak hvis du skal senke mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 Nå begynner det å komme seg vet du! Felgene sitter som støpt på E36!! Lekkert! Takk skal du ha! kjenne e d? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 gromt men anbefaler deg og valse litt bak hvis du skal senke mer Må nokk valse knekken inni hjulbua:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Fyfader så digg! Rs er en sikker vinner alltid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Fy søren og mange som har Rs hjul nå da, begynner faktisk og bli litt for vanlig synes jeg Hvor? Kul bil Overalt, mange som har det, og synes det begynner og bli litt vanlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 For noe sludder, RS vanlig? Hvor mange biler ser du med RS på en dag? Nada er ordet du er ute etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakash Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 Takk skal du ha! kjenne e d? Nei du gjør nok ikke, men jeg følger med på tråden din, artig med lokale biler som blir dulla med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2012 Takk skal du ha! kjenne e d? Nei du gjør nok ikke, men jeg følger med på tråden din, artig med lokale biler som blir dulla med Aha:D sikkert sett deg i bygatene:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Skummelt lik min Kanskje glad jeg gikk bort fra tanken om å kjøpe RS felger heh, neida! Du har forresten god klaring til mer senk foran! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Skummelt lik min Kanskje glad jeg gikk bort fra tanken om å kjøpe RS felger heh, neida!Du har forresten god klaring til mer senk foran! hehe, nei det e din som e like min:D hehe, men det e jo ikke noe stygt syn da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2012 kjøpte meg Gopro her før helga, måtte jo selfølgelig prøvest på bil:) intet mye nytt om bilen, skulla hatt ei valse å laga til litt hjulbua, subba noe sykt med nyfelgane. ellers skal bilen på EU i august. noe som e håpe går smertefritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå