Stian Børresen Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Jeg hadde bilen på Eu kontroll her på mandag og fikk 2r feil på bremselysene, de fungerer rett og slett ikke. Dette var jeg jo såklart ikke klar over da jeg er lite bak bilen når jeg kjører. Har sett litt nå og prøvd pærer og nye lykter det er ingen reaksjon på bremselysene. Hva er det som gjør dette? Kunne heller ikke finne noen ødelagte sikringer , sikring nr 46 er til bremselysene etter det jeg så å den var hel. Håper noen har peiling på hva dette kan være, for jeg får ikke godkjent bilen uten å få ordnet dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Målt at det er strøm der bak da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2012 Har prøvd flere pærer, og et nytt ledningsnett i stikket til lykten da jeg har 3 forskjellige lykter liggende inkl de som er på bilen. Det virker dødt. Men hadde det vært strøm hadde jo pærene lyst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2012 Kan vel også nevne at dette gjelder begge sider bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Sjekk ledningsnette ditt, kan være brudd ol. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Det skal sitte en kontakt ved bremsepedalen din. Ta å sjekk den. Jeg mista også mine bremselys og holdt på å få en nissan 200sx i godt driv langt inn i fører cupèen når jeg bremsa. Og da var det kontakten ved bremsepedalen som hadde løsna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2012 Det skal jeg få sjekket opp! Takk for tipset:) - Jeg frykter også at jeg får en bil i ræva på det føret som er ute her nå så dette må ordnes . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Som nevnt so sjekk bryteren ved brensepedalen. Eg måtte bytte denne på min e34 da eg mangla bremselys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW ///BJ Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 kan være som sagt br lys bryteren, brudd på ledning i bagasjerommet eller hvis du har hengerfeste så kan det være tull med hengerkontakten eller det ledningsnettet der som fororsaker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2012 Har ikke hengerfeste så der er det en ting mindre å feilsøke. Men brudd på ledning i bagasjerommet? - Har du noe mer presist å komme med her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW ///BJ Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 går en kabelbunte under dekselet der låsen til bagasjen går nedi mener jeg, den går til begge sidene av lampene, ellers så kan du få en til å tråkke på bremsen og måle om det kommer strøm i pæreholderen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå