HanJensen Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Hei Har en BMW e34 520i 1989mod, men plages med ett par småproblem med bilen Det som er feil: Cupélyset fungerer ikke, hverken bake eller framme. Har også problemer med at varmetrådene i bakruta ikke fungerer(sedan utgave). Cupévifta har jeg også problemer med at den bare fungerer på innstilling 3 og 4, altså ikke på 1 og 2 Det jeg lurer på og mitt spørsmål er; om noen har hatt lignende problem eller vet hva årsaken er? Alle tilbakemeldinger mottas med stor takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Sjekk sikringen under baksetet ang. varmetrådene i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KnutNilsen Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 Hørtes ut som et sikrings eller reele feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HanJensen Skrevet Januar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2012 har lokalisert problemet med vifta, var utslitt bryter. men sliter fortsatt med varmetrådene selv etter jeg skiftet sikringa under setet :/ lysa fungerer heller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå