aottesen Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Du kan kjøpe den Kärcher-fangeren til meg, så sender jeg min M-sportfanger til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 hihihihi smartpants! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 da har eg fått bestillt litt idag:schmiedmann sportsbakpotte, blackline baklykter, alu pedalsett og fotstøtte, KN luftfilter og sorte LED sideblink! glede meg til å motta pakka, da er det bare frontfanger og litt smådill igjen! hva er forventet leveringstid på bakpotte? jeg måtte vente til slutten av juni/tidlig i juli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 spørte ikk. har egentlig ikk hastverk heller. men håpe det komme før eg skal på ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 da har eg fått bestillt litt idag:schmiedmann sportsbakpotte, blackline baklykter, alu pedalsett og fotstøtte, KN luftfilter og sorte LED sideblink! glede meg til å motta pakka, da er det bare frontfanger og litt smådill igjen! husk å lage en liten DIY på led sideblink da, jeg vil også ha det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 det kan eg. men det står i bmw boka åssen man tar av sideblinkers for å skifte pæra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Om du skulle ende opp på vanlig m-fanger, så har jeg en jeg skal selge.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2012 Med pdc å uten lyktespylere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 Med pdc å uten lyktespylere? Med PDC, lyktespylere og tåkelys - er fra norsk bil, så jeg regner med at det er lyktespylere hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2012 Er bare facelift/med xenon som har lyktespylere tror eg. Det har eg ikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2012 meg og ein kompis sin 318dt (carbon splittere, carbon lyktesenkere, carbon nyrer, carbon speilhus, xenon look grøftelys, 19" barracuda felger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agimgipa Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Nydelig bil du hadde har du tid å forklare meg åssen jeg bytter pære i grøftlysa ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2012 Åpne pancer så kan du føle deg fram, du ser lyse når du kikke ned, så er det å vri rundt på pæro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agimgipa Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Shit just got complicatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agimgipa Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Hvilken pære har du i nå a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå