spruddel Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Åja, blingset litt med han agimpa eller hva han het oppi her, derfor jeg så feil vel Men 5 timer fra Oslo, der er det lite snut sikkert, så da kan du jo kjøre med blå ringer Har 8000k i Oslo jeg, men de er så svake, så er ikke noe stress. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Se der ja! Må si det ser riktig bra ut her gratulerer med kule updates! Hvor kjøpte du lamonx folm til lyktene og nye baklykter? (kan tas på pm) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet August 1, 2012 Forfatter Share Skrevet August 1, 2012 baklykter fra schmiedmann men selges og på ebay. lamin X fra trolltuning.no tror eg. har og panser bh men tror det blir litt for mye, så vurdere eg glans svart folie på tak og spegl. kanskje eg skal bare ta lamin X på grøftelys å lar hovedlykta være? ka tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet September 27, 2012 Forfatter Share Skrevet September 27, 2012 Fått montert spoiler på idag, syns resultatet blei bra. Har også montert ein leppe under frontfangeren, Skal vaske bil i helga og ta fleire bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 S T R Ø K E N T ! ! ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet September 28, 2012 Forfatter Share Skrevet September 28, 2012 takk takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peluro Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Dette var fett! har du noen flere planer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet September 29, 2012 Forfatter Share Skrevet September 29, 2012 har gul folie liggende og alu pedaler fra schmiedmann som eg skal montere, må vente til eg for plass i verkstedet til kompisane så eg får montert alt. Skulle gjerne hatt ny eksos men etter å ha ventet 3,5 mnd så avbestillte eg fra Schmiedmann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2013 da skal bilen desverre selges grunnen hus:/ er det noen spm så send pm eller send meld/ring på 41213699. prisen kan diskuteres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå