Gå til innhold

BMW E87 øyelokk, noen som veit hvor jeg kan skaffe dissa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tittelen sier, lurer jeg på hvor jeg kan skaffe disse øyelokka:

http://www.101modifiedcars.com/modified-cars-pictures/bmw/bmw-1-series-5-door-hatchback/bmw-1-series-5-door-hatchback-e87-130i-front-view-headlights-eyelid.jpg

Har søkt overalt men finner bare andre typer :/ Og disse så sinnsykt fete ut, gjorde bilen skikkelig sint! :)

Noen som veit hvilke merke disse er eller hvor de kan skaffes?

Skrevet

Ja har sett den typen der selv, er ikke samme type.. De på bildet er mye breiere :)

Men klarer bare å finne den typen du også fant, så veit ikke om de selger de andre noen plass jeg..

Var det så ille a? Syntes bilen blei litt kul jeg, men det syntes tydeligvis ikke dere?

Skrevet

Er de samme som ble linket over :)

Hvis du ser lenger ned på ebay annonsen så kommer det samme bildet opp, så ser nok bare breiere ut siden de er tatt fra en annen vinkel :)

Men hva ser best ut på en beige e87, carbon eller lakka?

Hvilke øyelokk ville dere anbefalt til E87 da? Hvis de på bildet jeg linket så så dårlig ut :(

Syns de ga bilen et kult preg jeg!

bmw-1-series-5-door-hatchback-e87-130i-black-color-side-view.jpg

Skrevet

okei var det jeg tenkte jeg å, tror det blir best viss jeg lakerer dem ja :) har ikke noe carbon deler ellers, vurderer å trekke interiør i carbonfilm men får se hva det blir til.

eneste problemet er at jeg ikke klarer å finne dem øyelokka der noe sted :(

er jo noen andre som ble linket over her som er nokså breie men er ikke samme typen som de på bildet..

Skrevet

Aldri drevet med glassfiber så tror jeg heller kjøper noen ferdige og så får de bare være så breie de er :P hehe

Hadde aldri blitt noe bra om jeg hadde begynt å skulle lage selv xD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...