Rønningen Skrevet Januar 26, 2012 Skrevet Januar 26, 2012 en kamerat har kjøpt en 320, den startet greit i sommer da vivar å så på den, men når jeg kom tilbake nå ville den ikke fyre. han mener den ikke får ikke gnist, noen som vet hva det kan være?
Johannes1993 Skrevet Januar 26, 2012 Skrevet Januar 26, 2012 nok strøm? min lager klikkelyd når jeg har litt forlite strøm for start
bjornar-a Skrevet Januar 26, 2012 Skrevet Januar 26, 2012 vanskelig og si når vi ikke vet åssen bil det dreier seg om?? 320 har eksistert i noen år nå
OrjanBmw Skrevet Januar 26, 2012 Skrevet Januar 26, 2012 ja, hvis det klikker når du starter så er det batteriet, koble til et annet via startkabler så får du straks start. hvis ikke det klikker så er det noe annet, har du litt mer opplysninger om problemet?
Rønningen Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Skrevet Januar 26, 2012 Klikker ikke, er nok av strøm! Problemet er at det ikke er gnist. Går fint å kjinne
bjornar-a Skrevet Januar 26, 2012 Skrevet Januar 26, 2012 men åssen bil/ motor har du ?? e30? e36?? m50? m20 ? m20 preface med fordeler?
OrjanBmw Skrevet Januar 26, 2012 Skrevet Januar 26, 2012 troubleshooting då : * Sjekk sikringer og releer bare for å være sikker.(bensinpumperelè og sikring) * korrosjon på batteriet: puss vekk rust og drit på polene og koblingene. * sjekk jording på starter, og mål koblinger. * Test Coilene * sjekk fordeleren, hvis det er fuktig der kan det skape problemer, rens og prøv igjen. * sjekk coil ledningen for brudd, tæring eller andre skader. * sjekk tennplugg om de er veldig sotete (hvis ja, puss litt og få metallet frem på kontaktpunkt, eventuelt om de er våte (hvis ikke kan det være bensinproblem, sjekk da bensinpumpe om den får strøm, evt filter og slanger.) kanskje vann i bensin? dårlig bensin? dette kan skje hvis det er lite bensin i tank over lang tid. (bensinpumperele og sikring) der har vi då noen ting man kan se på,
Rønningen Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Skrevet Januar 26, 2012 men åssen bil/ motor har du ?? e30? e36?? m50? m20 ? m20 preface med fordeler? Er m50. Skal se igjennom senere så fort jeg får bilen inn i verkstedet. noen andre tips? alt mottas med stor takk
Rønningen Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Skrevet Januar 26, 2012 Men satt også å stussa på en ting til : Jeg har absolutt ingen peiling på stereoanlegg og slikt. Åssen er det å koble opp to subber til en monoblokk forsterker? Bare fått for meg at Monoblokk er liksom kun til et element. Men vet liksom ingenting.
Rønningen Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Skrevet Januar 26, 2012 Går helt fint. Åssen går det da, med feks 3x 10" subbere?
Bellen Skrevet Januar 26, 2012 Skrevet Januar 26, 2012 Går helt fint. Åssen går det da, med feks 3x 10" subbere? Akkurat det samme som med 2 Men spørs kor kraftig forsterker du har og kor sraftige subbene er
KennethW Skrevet Januar 26, 2012 Skrevet Januar 26, 2012 Men satt også å stussa på en ting til : Jeg har absolutt ingen peiling på stereoanlegg og slikt. Åssen er det å koble opp to subber til en monoblokk forsterker? Bare fått for meg at Monoblokk er liksom kun til et element. Men vet liksom ingenting. Greia med mono er at du aldri vil kunne lytte til stereo med en slik forsterker. Ligger i ordet "mono", som betyr enkel. Kan putte på hva du vil med forbehold.
Rønningen Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Skrevet Januar 26, 2012 Men satt også å stussa på en ting til : Jeg har absolutt ingen peiling på stereoanlegg og slikt. Åssen er det å koble opp to subber til en monoblokk forsterker? Bare fått for meg at Monoblokk er liksom kun til et element. Men vet liksom ingenting. Greia med mono er at du aldri vil kunne lytte til stereo med en slik forsterker. Ligger i ordet "mono", som betyr enkel. Kan putte på hva du vil med forbehold. Joda, stapper jo ikke i 3 subber, og 2 6x9 høytalere. Men kunne tenke meg 2 subber, og egen forsterker for 6x9. Så lenge det spiller så er det ikke så nøye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå