atlee Skrevet Januar 26, 2012 Skrevet Januar 26, 2012 Selger mine 45 weber gassere. Dette er av den gode gamle italienske typen, og ikke noe repro greier fra spania eller brazil. Det følger med BMW 2002 TI innsug og 2 stk nye paknings-sett.Har ikke prøvd dem selv,da det prosjektet jeg skulle bruke dem til ble solgt i deler. Er ihvertfall ikke noe slark i spjeld-akslinger,og jeg vil si de er i god stand. Pris 5500,-
Evopower Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 Kult kit dette her:) Har en kamerat med en E28 518i. Skal høre med han om dette hadde vært noe å montert på 1.8 litern. Hadde hvertfall blitt grommere lyd på den, selv om effekten hadde blitt tilnærmet lik.
atlee Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Skrevet Februar 27, 2012 Kult kit dette her:)Har en kamerat med en E28 518i. Skal høre med han om dette hadde vært noe å montert på 1.8 litern. Hadde hvertfall blitt grommere lyd på den, selv om effekten hadde blitt tilnærmet lik. Ja, det er tøft dette her,er ikke mye som slår "gasserlyd"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå