Boddiz Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 Hei! Går det ann å bytte original kasettspiller med en original cd-spiller? Kasettspilleren har cd-skifter ( fra utstyrslisten: 672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS ) , vil en original cdspiller kunne styre denne cd-skrifteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 Ja den vil det, men husk å sjekke at pluggkontakt og antenne stemmer overens med gammel og ny radio. I gamlebilen min så stod det Professional kassettspiller med veksler. Spilleren havnet i min far sin E46 som det stod Business spiller og veksler i fra før. Og veksleren min havnet i en E46 med Navi fra før. Så så lenge det er ca. samme årsmodellene så snakker de sammen hele gjengen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Januar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2012 Ok, så jeg kan bruke en cd-spiller fra 99-00, når den originale kasettspilleren står i er en 99-modell? Hva med en spiller fra 03-> ? Har en liggende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 Da er det feil plugger ref. denne tråden: viewtopic.php?f=10&t=214787 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Januar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2012 Ok, takk skal du ha, da passer vel ikke den jeg har nei. Men dette skal jeg dobbelt-sjekke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå