Gå til innhold

Får ikke starta e38 728i. Startmotor problem.

Haukefer
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! Sku hente bilen min igår etter 3 veker på jobb, vridde om tenninga men lite skjedde. Starteren går, men den drar ikkje motoren rundt. Trudde først det var lite batteri siden lysene i bilen ble dimma når jeg vred rundt, men prøvde med startkabler og men det hjelpte ikke.

Noen som har hatt det samme problemet? Evt hva som kan vær gale? Skal hente bilen en dag med henger ettersom den står der jeg gikk ombord på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Sku hente bilen min igår etter 3 veker på jobb, vridde om tenninga men lite skjedde. Starteren går, men den drar ikkje motoren rundt. Trudde først det var lite batteri siden lysene i bilen ble dimma når jeg vred rundt, men prøvde med startkabler og men det hjelpte ikke.

Noen som har hatt det samme problemet? Evt hva som kan vær gale? Skal hente bilen en dag med henger ettersom den står der jeg gikk ombord på jobb.

Hvordan vet du at den ikke drar motoren rundt? Starter på M52 er veldig spesielle, lager lite lyd når du starter, så høres ut som motoren ikke blir dratt rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skal ikke være noe problem jeg har starta masse biler med helt flatt bateri med startkabler. kobla du inn i motorromet eller baki? er vel + kontakt foran å vist du slurver med -'en til jord så går det dårlig.

uansett utifra det du forteler så er det nok innslaget på starteren som space-ace sie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...