sjarke Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Hei etter batteribytte har bilen kommet med mange rare feilmeldinger, byttet fra org batteri til uorginalt. hadde bilen på verksted og etter 3,5t kom di fram til at æ måtte kjøpe ett orginalt bmw batteri før å bli kvitt alle feilkodene.. mener nu og ha hørt om andre som kjører med ett uorginalt batteri eller tar jeg feil?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Hva er feilkoden? Du kna kjøre med uoriginalt batteri men dette må kodes inn. Husk også å sjekke IBS kabelen på batteriet da denne kan tappe batteriet hvis defekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjarke Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2012 ka som ikke e feilkodan.. alt av instrumenter lever sitt eget liv. sentrallås,idrive.airbag ++++++++funker ikke. di har prøvd å kode inn batteriet, noen feilkoder får di slettet men kommer på igjen bilen har ikke hvert i bruk i helgen, å i dag var den fri før strøm. har sotte batteri laderen på,, kommer mye klikke lyder fra motorromet går vekk ettter 5-10min hadde håpet jeg sku få låst opp bagasjeromet så jeg fikk lett tilgang på batt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Ja, da kan du prøve å koble vekk IBSen. det er en liten sensor som sitter i en to pins kontakt på minuspolen på batteriet. Se om det hjelkper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Hvilket verksted er dette? Frittstående? Batteri med annen kapasitet skal programmeres, batteri med lik kapasitet skal bare meldes opp via vanlig diagnose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjarke Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2012 skal prøve å koble den vekk senere i kveld når ungen har tatt kveld.. har hatt bilen på Naf og norbil "gammel bmw butikk" i harstad som har god kontakt med bmw i tromsø og di har rådført seg med di i tromsø.. ka e denne IBS? noen som veit om det finnes ei Nød åpning på bagasjeluka? batteriet har likt amp som de som sto i bilen.. di sku betille nytt org batt til meg,, 2850kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Det finnes en sånn nødvaier / snor ett eller annet sted på innsiden der. Mulig du må av med et deksel eller trekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjarke Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2012 nøtta ikke å ta ut ibsn heller... fant ikke den nødsnor. noen som veit heilt sekkert kor den e?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå