Reset Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Hei, har en e36 som jeg skal kjøre med 8x17 et20 på til sommern, i kombinasjon med Coilovers, ganske nedstilt! Noen som har gjort det før uten og valset? Jeg kjørte med samme combo forige sessong, dog med ihjelvalsede framskjermer pga noen andre felger! Skal nå montere nye framskjermer, mye arbeid og montere nye skjermer, sommerdekk og coilovers bare for å sjekke før jeg lakkerer! Så om noen tror dette kan gå uten problem, så haddet det vært digg ! Viss ikke så må jeg nokk bare gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Hei, har en e36 som jeg skal kjøre med 8x17 et20 på til sommern, i kombinasjon med Coilovers, ganske nedstilt! Noen som har gjort det før uten og valset? Jeg kjørte med samme combo forige sessong, dog med ihjelvalsede framskjermer pga noen andre felger! Skal nå montere nye framskjermer, mye arbeid og montere nye skjermer, sommerdekk og coilovers bare for å sjekke før jeg lakkerer! Så om noen tror dette kan gå uten problem, så haddet det vært digg ! Viss ikke så må jeg nokk bare gjøre det Hvis du skal stille det helt ned, så må du etter all sannsynlighet valse litt. Jeg kjørte 8,5 x 18 et 35 og det subba hvis jeg hadde fullt rattutslag og kjørte over fortauskant (les:lav fortauskant f.eks når man skal inn på butikken). Jeg kjørte med 225/40/18. Fikk på 215/35/-18 og problem solved. Men kommer self litt ann på hvor mye strekk du skal ha og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2012 Okay! Jeg kjører med 205/40-17 forran på 8" felg og 215/40-17 bak på 9" felg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå