Yngvejos Skrevet Januar 30, 2012 Skrevet Januar 30, 2012 Selger en Iflash programmer fra Ecotune scotland. Denne fungerer slik at du kopierer originalmap fra bilen, sender på mail til ecotune og får tuning map i retur som du kan laste inn på ecuen. iFlash kan romme 3 map om gangen så du kan velge mellom standardeffekt, ecotune og maxitune. http://www.ecotune-scotland.co.uk/product/iFlash_BMW Jeg brukte denne på min 530d for å chippe den til 245hk/500nm med godt resultat. Når man allerede har iflash programmeren, får man 50% rabatt på nye map. Chip til e46 320d vil feks koste 1600kr med rabatten. Starter budrunden på 1000kr. Den kan også brukes på E39 uten obd2 port med overgangskabel til rundt diagnosestikk. Det ligger 220hk/480nm og 245hk/500nm map til 99 530DAT innpå den nå. Mulig at det kan brukes på andre 530dat. (Sikkert smart å ta backup av original ecu først)
Yngvejos Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Skrevet Januar 30, 2012 Starter budrunden på 700,- hehe Der ble du diskvalifisert fra budrunden.
Yngvejos Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Skrevet Januar 31, 2012 Trekker denne annonsen. Etter å vært i kontakt med ecotune fikk jeg vite at det ikke er mulig å bruke programmeren på en annen bil før man har lastet inn original map på den forige bilen som ble chippet. Dermed vil den bare fungere som en dyr primitiv feillkodeleser.
Ratking Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 så den er egentlig sperret for videresalg? Det synes jeg er råttent gjort.
Azeton Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 Ja, Du må kjøpe hele greia selv. Så er bilen yngvejos chippet solgt.
Ratking Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 There ain't no such thing as a free lunch. Er det meg eller er det vanskelig å komme over en god deal om dagen? I en verden der penga rår er det ikke lett å ha få av dem. Hvordan skal man få "billig" chip til 3209d da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå