Gå til innhold

Uheldig start som bmw eier.. 320DT 2004

Anbefalte innlegg

Skrevet
Probleme er att jeg kjørte siste dag på gamle eier sin forsikring ...

så amatør som jeg klarte å ver skjedde dette akkurat i rette tidspunkt...

Lurer på å sette den ut på noe her som heter Ødegård karosseri ålesund.

Høre med de hvor mye dette vil koste, og bare ta det med en klype salt og lære av dette..

Såg ikke at du var fra Ålesundsområdet. Sulagutt her ;-)

Ødegaard var der jeg kjøpte lakk til gamlebilen.. de er flinke der. Jeg har en kompis der moren er sammen med en utrolig flink billakkerer på Sula Bil. Kan godt prate med han å høre om han vil ta seg på noe ekstraarbeid etter arbeidstid om du ønsker? Har også et søskenbarn som er i lærlingtid som billakkerer, han vil nok gjøre det for en billig peng.

Ja det hadde vert supert!

om jeg klarer å skaffe en bakdør og framdør, gjør han resten? hadde vert helt kanon!

Skrevet
Probleme er att jeg kjørte siste dag på gamle eier sin forsikring ...

så amatør som jeg klarte å ver skjedde dette akkurat i rette tidspunkt...

Lurer på å sette den ut på noe her som heter Ødegård karosseri ålesund.

Høre med de hvor mye dette vil koste, og bare ta det med en klype salt og lære av dette..

Såg ikke at du var fra Ålesundsområdet. Sulagutt her ;-)

Ødegaard var der jeg kjøpte lakk til gamlebilen.. de er flinke der. Jeg har en kompis der moren er sammen med en utrolig flink billakkerer på Sula Bil. Kan godt prate med han å høre om han vil ta seg på noe ekstraarbeid etter arbeidstid om du ønsker? Har også et søskenbarn som er i lærlingtid som billakkerer, han vil nok gjøre det for en billig peng.

Ja det hadde vert supert!

om jeg klarer å skaffe en bakdør og framdør, gjør han resten? hadde vert helt kanon!

Er ferdig på jobb ca klokken halv 3 imorren, (om det ikke blir til kokken 6 som vanlig :P så kan jeg sende han en melding å høre hva han sier :)

Skrevet

Ok, sender du meg en PM når du får vite noe da? :D

Kanskje han kan få tak i dører også?

Jeg stikker på ødegaard i morgen får å prøve å få en hyggelig pris der, som det sikkert nok ikke blir ..

Skrevet

Den bulken på bakluka er lett å rette ut. Kjøper du ei brukt luke må den som oftest sparkles-slipes, lakkes inn og utvendig, å denne bilen har vel to luker som e39 ?

Ingen tvil i mine øyne om att jeg ville gått for å rette-lakke den som står på, da lakkerer du kun utvendig nedre del 8)

Kjøper du brukt dør og setter bort jobben til noen som lakkerer svart(Eller blå met) så vil jeg tippe mellom 5-9000kr.

Skrevet

jepp har bestemt meg får å rette, sparkle å lakke den!

Har kjøpt meg en ny venstre framdør hos brukt deler forhandler, betalte 1600kr med moms.

Så har en kar som jobber litt svart for meg, blir vel rundt en 10 lapper, er ikke så ille det :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...