G-RACING Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 Skamfeit M-tech 2!! Denne har eg ikkje sett før. Meir info om bilen, orginal?
Trond.S Skrevet Juni 14, 2012 Skrevet Juni 14, 2012 Takker for det Trond! Ja var synd det..Men sånn er det av og til Skal du på E30 meet da? Vi får prøve å ta det igjen Skal over til Erik sitt bryllup om noen uker hvertfall, men usikker på hva det blir tid til da. E30meet må jeg prøve å komme meg på. Teste gamle grønne e28'n igjen om det ikke blir velykka maping av e39'n før den tid. Regner med at du tar turen siden du spurte sånn. Hvem av glisene tar du da forresten? 3 presentable vagner å velge mellom du nå
BMW E30 325 Skrevet Juni 14, 2012 Skrevet Juni 14, 2012 den e30en, og de specsa må jeg si at jeg likte meeeget godt
E28 Power Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Skrevet Juni 14, 2012 Håhå !! Jeg får jo adrenalin av og bare se på dissa bildene jo! Fytti pokker så feit tralle det der er Synd du ikke tar med den på E30 Meet Heheh jo takktakk! Mulig den og blir med på turen Skamfeit M-tech 2!! Denne har eg ikkje sett før. Meir info om bilen, orginal? Takker for det du, følger med på din,og det blir rått Tja er en original bil ja..vet ikke hva mer du vil vite? hehe..står jo litt som jeg skreiv til diohrvik. Er det 4x100 understell på den sorte? Ja stemmer det Takker for det Trond! Ja var synd det..Men sånn er det av og til Skal du på E30 meet da? Vi får prøve å ta det igjen Skal over til Erik sitt bryllup om noen uker hvertfall, men usikker på hva det blir tid til da. E30meet må jeg prøve å komme meg på. Teste gamle grønne e28'n igjen om det ikke blir velykka maping av e39'n før den tid. Regner med at du tar turen siden du spurte sånn. Hvem av glisene tar du da forresten? 3 presentable vagner å velge mellom du nå Aaah ja stemmer, den grønne svikter vel aldri den nei hehe. Tenkte meg opp med E28` jeg og den e30en, og de specsa må jeg si at jeg likte meeeget godt Ja men det høres jo bra ut, hehe
NBCustom Skrevet Juni 29, 2012 Skrevet Juni 29, 2012 Skjedd noe mer med 324td'n? Må begynne litt på motor og drivlinje nå etter hvert=D
E28 Power Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Skrevet Juni 29, 2012 Hehe nei den har det ikke skjedd noe mer med i det siste egentlig..bare kjørt Fikk et problem med den idag..Når jeg vrir på tenninga lyser kun glødelys og oljetrykkslampen,og når den sviver lyser de andre lysa svakt/flimrer (ladelys/bremser osv) Sjekka spenninga på batteriet når den sveiv (11.70) og den var lik når den ikke sveiv så dey tyder jo på at den ikke lader,men føler og at dette tyder på jordingsfeil..Noen som har opplevd lignende/ tips tas det i mot med takk
E28 Power Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Skrevet Juni 29, 2012 Noen som vet hvor og hvor mangen jordingspunkt e30 har?
E28 Power Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2012 Ja det har visst blitt en stund siden sist her Har ikke skjedd så mye med bilen,bare kjørt egentlig..Sleit jo litt med ladinga men endte opp med ny dynamo og da ble alt ok igjen Ellers har jeg fått tak i original m-tech vinge til Touring ( takk til Hylle som var med og fant denne på Ebay da disse er veldig skjeldne!!) Sideskjørtene er blitt montert, hmm tja er vel det.. Her er et par dårlige bilder:
tommyheimberg Skrevet Oktober 8, 2012 Skrevet Oktober 8, 2012 Sinnsykt bra den her har blitt!!, sånn vinge har jeg på touringen min og, trudde ikke de var noe eksklusivt jeg, men da lærte jeg noe i deg og!, digger bilen din! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Jørgen Lie Skrevet Oktober 8, 2012 Skrevet Oktober 8, 2012 Jøss, denne har gått meg hus forbi!! Feite E30`er Liker stasj`n godt
Silverboy Skrevet Oktober 8, 2012 Skrevet Oktober 8, 2012 Sykt pen bil! Misunnelig på vingen Hvor mye lader den med ny dynamo?
E28 Power Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2012 Sinnsykt bra den her har blitt!!, sånn vinge har jeg på touringen min og, trudde ikke de var noe eksklusivt jeg, men da lærte jeg noe i deg og!, digger bilen din!Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Jo takk for det! Hehe ja da er du heldig hvis den stod på bilen,er skjelden vare Blodpris på vingen. Men blei jo sykt bra haha ja men var verdt det til slutt Veldig bra, og vingen passa godt:) Takktakk ! Jøss, denne har gått meg hus forbi!! Feite E30`er Liker stasj`n godt Jo takk for det! likte godt den gamle prefacen din og! Sykt pen bil! Misunnelig på vingen Hvor mye lader den med ny dynamo? Takk! hmm ja hva lader den nå, målte det etter den ble bytta men er noen mnd siden så husker ikke eksakte tall dessverre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå