E28 Power Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Skrevet Februar 9, 2012 Hehe jada har trua på denne her er nok ei stund til før den er på veien. Meg og øystein.e fikk ned bakstillinga idag,blir nye hjullager,alt av håndbrekk nytt,nye skjold,bremser pluss lakk og foringer Er litt usikker på det e30 tic,henta den som sagt på bømlo,kanskje m335 eller bmw324 power vet noe mer om det?
m335 Skrevet Februar 10, 2012 Skrevet Februar 10, 2012 Bra du setter i stand!Var det denne som stod for salg i haugesund borte med oasen området? den stod forbi plantasjen, oppe med 2 store boligblokker når eg henta den. han som da eigde bilen,bur utpå åkra trur eg det var.
E28 Power Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Skrevet Februar 12, 2012 Fått gjort litt i helga,demontert bakstillinga,fått ut foringer,pussa og grunna det. Har ikke fått ut den ene mutteren som er skrudd på stikkakslingene bak,må bare få varma den skikkelig så kommer den nok etterhvert Holdt på og rengjør den nye bunnpanna så la jeg merke til en vesentlig ting...Trodde ikke det var forskjell på de bunnpannene men er visst det
E28 Power Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Skrevet Februar 12, 2012 Ferdig grunna travers og bærearmer: Lite stemningsbilde
NBCustom Skrevet Februar 12, 2012 Skrevet Februar 12, 2012 Å heisann, det var snurrebassen sin:D Hva slags turbo ere?
E28 Power Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Skrevet Februar 13, 2012 Nei det er en bare kompressorhuset fra en gammel lastebilturbo Gikk jo på en liten smell med den bunnpanna jeg kjøpte( mangla hull til peilepinnen). Så heldigvis har jeg en onkel som er hjelpsom og kan sveise alu Her et et par bilder av det da..: Apparatet som ble brukt: Kappet litt i fra den gamle med sprekker i: Kappet ut av den nye som skal brukes som var uten hull: Ferdig:
E34 power Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 Trur 324 power har vert eigar på denne for noen år tilbake,va ganske heil å grei då,gjekk greit til å vera diesel.
E28 Power Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Skrevet Februar 13, 2012 Ja stemmer det! han har lagt ut noen bilder fra når han hadde den tidligere i tråden. Har vært på trafikkstasjonen idag å prøvd å få tak i det tyske vognkortet som følgte bilen inn i Norge pga det er godkjent noe felger der. Fikk utskrift av tidligere eigere på bilen,prøvde å ringe rundt men uten hell..snakka med Hafslund trafikkstasjon (de som tok kontroll på den i 1999 når den ble importert) men de hadde ingenting i arkiva sine..
Pedi Skrevet Februar 14, 2012 Skrevet Februar 14, 2012 Ja, jeg var med å hentet den - og den gikk som et skudd. Var ikke så værst i stand da nei, noe rust i kanaler eneste...
E28 Power Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Skrevet Februar 15, 2012 @ Pedi.Du og 324 power som henta den ja ? Han og nevnte den var frisk og rask,samme gjorde han jeg kjøpte den av,så gleder meg til å få den på veien . Den gamle 324tden jeg hadde sleit jeg litt med noe vacuumstyring og ladetrykk,så tror aldri den gikk helt som den skulle,så gleder meg som sagt til denne er klar en gang
E28 Power Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Skrevet Februar 15, 2012 Fått gjort litt mer da,men er ikke bilder av alt,fått på plass bunnpanne,fått noe lakk på bakstillinga. Har også fått gjort bilen ren for støv og drit under (skikkelig drittjobb!) men må til før den blir behandla/tectylert under. Så et par bilder da: Brukte kun pakningslim helt i ytterkant,derfor det viser litt Perfect fit med peilepinnerøret og festet! (ja kontakten skal igjennom igjennomføringa) Dette er kun støv og diverse som er skrapa av diffen: Litt lakk på bakstilling:
Pedi Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 Ja, vi hentet den på østlandet for endel år tilbake. Gikk som et ola lyn, og hadde en sinnsykt fet motorlyd. Skikkelig ekte 6er låt, helt konge. Vi flirte og lo hele turen hjem
Pedi Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 Og ja... Har du kun lim og ikke pakning på bunnpanna??
E28 Power Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Skrevet Februar 16, 2012 Ja er skikkelig god klang i disse her m21'ene .. Joda er fletta ny org pakning på der, pakningslimen var kun for ekstra sikkerhet og hjelp til å holde pakningen på pladd når bunnpanna blei montert igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå