Gå til innhold

E30 324td Touring får nytt liv..Til salgs! NY pris!

Anbefalte innlegg

• Svar 237
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ja, vi hentet den på østlandet for endel år tilbake. Gikk som et ola lyn, og hadde en sinnsykt fet motorlyd. Skikkelig ekte 6er låt, helt konge. Vi flirte og lo hele turen hjem ;)

Det me savna va vel ett ekstra gir :) Drar jo som f... på 5 gir, så eg va bortpå girstanga opptil flere ganger og ville gire opp, men den va jo i 5 gir :)

Skrevet
Ja, vi hentet den på østlandet for endel år tilbake. Gikk som et ola lyn, og hadde en sinnsykt fet motorlyd. Skikkelig ekte 6er låt, helt konge. Vi flirte og lo hele turen hjem ;)

Det me savna va vel ett ekstra gir :) Drar jo som f... på 5 gir, så eg va bortpå girstanga opptil flere ganger og ville gire opp, men den va jo i 5 gir :)

Ja, jeg husker det ;) Sjokkerte meg at den gikk såpass... Sko nesten hatt den til arbeidsbil nå jeg...

Skrevet

Haha Lambi, Tar nok noen år før denne ruster igjen :P

Ja blir en bruksbil for meg dette :)

Noen av dere som har peiling på om det går an å få økt tillat hengervekt? hva som eventuelt må gjøres?

Mvh Tommy

Skrevet
Vondt å si, gjerne begge deler, samt vekt....

Ja du har nok rett der, men får høre med di om det er mulig eller umulig :-)

Pernezz: Ja stemmer bra det! :-) godt og se du har fått en sekser oppi din forresten!

Skrevet

Pernezz: Ja stemmer bra det! :-) godt og se du har fått en sekser oppi din forresten!

Regner med du er å se på årets E28 treff på låven? Gleder meg til å se den bilen din live...

Skrevet

Ja er alltid på de treffa Pedi,er du og klar da eller?

Hei e30 344i!

Takk for det :)

Nei ikke noen spesielle planer,eventuelt en chip med tiden,noen tips?

Blir rå den bilen din forresten!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...