Pedi Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Oki. For ved å kun å hatt lim "ute", hadde du risikert lekkasje ved boltene...
E28 Power Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Skrevet Februar 16, 2012 Ja, sant det. Men er som sagt ny pakning og så er ikke bekymra for det:)
bmw324power Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Ja, vi hentet den på østlandet for endel år tilbake. Gikk som et ola lyn, og hadde en sinnsykt fet motorlyd. Skikkelig ekte 6er låt, helt konge. Vi flirte og lo hele turen hjem Det me savna va vel ett ekstra gir Drar jo som f... på 5 gir, så eg va bortpå girstanga opptil flere ganger og ville gire opp, men den va jo i 5 gir
lambi Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Fett prosjekt tåmmi !!! Sko vert overflatebehandler du ,flinke me kosten:)
Pedi Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Ja, vi hentet den på østlandet for endel år tilbake. Gikk som et ola lyn, og hadde en sinnsykt fet motorlyd. Skikkelig ekte 6er låt, helt konge. Vi flirte og lo hele turen hjem Det me savna va vel ett ekstra gir Drar jo som f... på 5 gir, så eg va bortpå girstanga opptil flere ganger og ville gire opp, men den va jo i 5 gir Ja, jeg husker det Sjokkerte meg at den gikk såpass... Sko nesten hatt den til arbeidsbil nå jeg...
E28 Power Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Skrevet Februar 16, 2012 Haha Lambi, Tar nok noen år før denne ruster igjen Ja blir en bruksbil for meg dette Noen av dere som har peiling på om det går an å få økt tillat hengervekt? hva som eventuelt må gjøres? Mvh Tommy
E28 Power Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Skrevet Februar 16, 2012 Ja,gjør vel gjerne det. Tror du det er pga effekt eller bremser/understell?
E28 Power Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Skrevet Februar 17, 2012 Vondt å si, gjerne begge deler, samt vekt.... Ja du har nok rett der, men får høre med di om det er mulig eller umulig Pernezz: Ja stemmer bra det! godt og se du har fått en sekser oppi din forresten!
Pedi Skrevet Februar 17, 2012 Skrevet Februar 17, 2012 Pernezz: Ja stemmer bra det! godt og se du har fått en sekser oppi din forresten! Regner med du er å se på årets E28 treff på låven? Gleder meg til å se den bilen din live...
E28 Power Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Skrevet Februar 18, 2012 Ja er alltid på de treffa Pedi,er du og klar da eller? Hei e30 344i! Takk for det Nei ikke noen spesielle planer,eventuelt en chip med tiden,noen tips? Blir rå den bilen din forresten!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå