Pedi Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Ja er alltid på de treffa Pedi,er du og klar da eller? Så sant tid og lommebok går min vei, så kommer jeg med min bil. Er jo høydepunktet i 2012 for meg det treffet, så jeg håper virkelig at bilen er klar da... Men ting tar tid desverre, og koster skjorta...
E28 Power Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Skrevet Februar 18, 2012 Hehe ja kjenner til det! Får satse på det da! hadde vært kjekt og sett den bilen din ferdig etterhvert
hylle Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Bler bra det her tommy!! Huske godt den kvide du hadde
E28 Power Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Skrevet Februar 18, 2012 Ja,er vel derfor det ble kjøpt ny td,savnet blei for stort hehe
E28 Power Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Skrevet Februar 20, 2012 Har skjedd litt i det siste men ikke for mye,begynner å stoppe opp pga mangel på deler,venter på en pakke fra koed blant annet. Fått sprøyta bilen under med Hagmans sin rustbeskyttelse,satt på ny panserwire,lakka opp diffen og stabbstaget bak. Har ikke bilder av alt men..Legger ved et innspirasjons bilde av gamle bilen: Ikke noe særlig og ta bilde av men tok et veldig kjapt bilde under: Stabbstaget ferdig grunna i den seriøse "lakkboksen",hehe
E28 Power Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Skrevet Februar 28, 2012 Litt forsinka oppdatering her.. Fått i nye hjullager og bremseskjold bak, gjorde dette på jobben til Magne^^, Turbo touring tok også i nye lager i sine bærearmer så det var en "LAGerkveld" det der,hehe =) Har også fått meg nye felger nå, er den engelske motorsport produsenten Compomotive som har laget hjula til Wagner Tuning i tyskland. Dimensjoner: 9,5x16" ET 11 framme og 10x16" ET 4 Bak Felgene ble laget i en periode som gikk over 4 år om jeg ikke tar helt feil,en felg veier 7,5kg. Er egentlig litt feil ende og begynne i men måtte bare slå til,kjøpte de av AC Nico her på forumet,kjempebra service! Har ikke bilder av de på Touringen da den mangler understell og skjermer for øyeblikket,men prøvde de litt på 325en, blir bedre når jeg får noe de mer oppi hjulbuene og får noe camber pluss valsing =) :
NBCustom Skrevet Februar 29, 2012 Skrevet Februar 29, 2012 dette blir helt verst:D likte gamle touringen også
Julian Sommer Skrevet Februar 29, 2012 Skrevet Februar 29, 2012 Nå gleder jeg meg til å se denne ferdig, med disse felgene!
Gravstein Skrevet Februar 29, 2012 Skrevet Februar 29, 2012 Får noen ekstremt feite felger ! Blir rått på olje brenneren
DANI Skrevet Februar 29, 2012 Skrevet Februar 29, 2012 FYYY F... så rått d bler me de hjulå på touringen
Den9s Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 Bler nais d her Tommy! Bare "resten" igjen nå Forresten... Ser helst at du legge ein klosse mellom jekken å felgen neste gang
lambi Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 Blir fett dette compotåmmi, men husk sjermen må øve dekket så eg tror me må ha valsedugnadslørdag på vpf snart.
E28 Power Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Skrevet Mars 1, 2012 Bler nais d her Tommy! Bare "resten" igjen nå Forresten... Ser helst at du legge ein klosse mellom jekken å felgen neste gang Jo takk! Nærmer seg nå Er bestilling fra akgmotorsport også på vei. Hehe neida er god gummi på den der Biltema jekken, men ja sant det, Håper det er dekk på de neste gang de går på en bil! Blir fett dette compotåmmi, men husk sjermen må øve dekket så eg tror me må ha valsedugnadslørdag på vpf snart. Ja må få til det i VPF garasjen,haha Funnet noen nye fjærer til E21`en? Lower it!!
E28 Power Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Skrevet Mars 1, 2012 dette blir helt verst:D likte gamle touringen også Takktakk, gleder meg til den er ferdig! Takker også for positive tilbakemeldinger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå