Gå til innhold

E30 324td Touring får nytt liv..Til salgs! NY pris!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Du har ikke hatt ute, osv osv, sensorene nei, absen har bare plutselig sluttet å virke?

Om en sensor ikke står i riktig posisjon vil den ikke lese kransen som den skal, husker ikke helt om de kan byttes om ol på E30. Skal kunne måles noen få volt hvis sensoren står rett (og virker) om du jekker opp, snurrer på hjulet og måler på samme plass som du ohma.

Ok

Har ikke peiling på når abs`en slutta å virke på denne bilen(kan jo være flere år siden for det jeg vet),har aldri lagt merke til at abs lyset ikke lyser når jeg vrir på tenninga,har heller sett på glødelyset,hehe..

Tror også sensorene skal stå riktig men er jo verdt å dobbelsjekke det etterhvert..

Takker for tips og innspill :)

• Svar 237
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...
Skrevet
Hei du, ser ut som du går i riktig rettning med denne. e30 touring kan bli rått:)

likte hjula dine :wink:

Hei!! Jo takk for det :)

Gleder meg til og få skilter nå og få den lakkert fortløpende :)

Skrevet

Endelig fått skilt på bilen :)

Blir å snakke med lakkerer idag eller i morgen å høre med han når han kan lakke litt :)

Og her et par ubetydelige bilder:

Bilde194.jpg

Bilde195.jpg

Skrevet

Da er bilen klar til og kjøres bort til lakk..

Jeg er veldig handicapet for tiden pga en liten ryggoperasjon,så snakket jeg med lakkereren og han hadde mulighet for å ta bilen nå,men det passer jo veldig dårlig for meg egentlig men pga Øystein.e og magne^^ sin hjelp er nå bilen snart klar for lakk..Tusen takk for hjelpa!

Et par bilder:

Bilde196-1.jpg

Bilde197.jpg

Skrevet
Kommer på visitt på tirsdag jeg, skal nedover da :) Har snakka med Magne om det. Da må vi ta en tur i E28en!! :D

hehe ja hørte noe om dette..Får ta den turen til gode,er noe krøll med map sensoren nå pluss jeg er ganske ny operert :P

Skrevet
Detta blir saker veitu:) Gleder meg til å se resultatet!

Hehe ja jeg og :)

Fått på noe lakk på din du eller?

:)

Senior hentet lakken på onsdag, har snakket om i slutten av neste uke med lakkerer, litt avhengig av hvor mye han har å gjøre. Så du leder nå :mrgreen:

• 3 weeks later...
Skrevet

Er vel på tide med en oppdatering her etterhvert =)

Fått dekk på compomotivene nå, takk til Turbo Touring som vrengte på dekka!

Bilder er jo alltid greit..:

Denne her måtte til sin nytte for og få luft i dette her :)

Bilde228.jpg

Bilde235.jpg

Bilde233.jpg

Bilde231.jpg

Bilde230.jpg

Touringen står til lakk nå,er litt uvisst når det blir noe farge på men blir nok fortløpende håper jeg :)

Var sprøyta på noe industrilakk når jeg handla den og den var ikke mye god å pusse på/ ha med å gjøre,men men her er det er par bilder av den med fylleren nedpussa :

Bilde222.jpg

Bilde221.jpg

Bilde220.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...