E28 Power Skrevet April 12, 2012 Forfatter Skrevet April 12, 2012 Du har ikke hatt ute, osv osv, sensorene nei, absen har bare plutselig sluttet å virke? Om en sensor ikke står i riktig posisjon vil den ikke lese kransen som den skal, husker ikke helt om de kan byttes om ol på E30. Skal kunne måles noen få volt hvis sensoren står rett (og virker) om du jekker opp, snurrer på hjulet og måler på samme plass som du ohma. Ok Har ikke peiling på når abs`en slutta å virke på denne bilen(kan jo være flere år siden for det jeg vet),har aldri lagt merke til at abs lyset ikke lyser når jeg vrir på tenninga,har heller sett på glødelyset,hehe.. Tror også sensorene skal stå riktig men er jo verdt å dobbelsjekke det etterhvert.. Takker for tips og innspill
E28 Power Skrevet April 12, 2012 Forfatter Skrevet April 12, 2012 Har lest en del fordi jeg ikke fant noe rele på mine biler,og da har jeg kommet fram til at fra 89+ ikke har det releet over abs hjernen..
BMW E30 325 Skrevet April 28, 2012 Skrevet April 28, 2012 Hei du, ser ut som du går i riktig rettning med denne. e30 touring kan bli rått:) likte hjula dine
E28 Power Skrevet April 29, 2012 Forfatter Skrevet April 29, 2012 Hei du, ser ut som du går i riktig rettning med denne. e30 touring kan bli rått:)likte hjula dine Hei!! Jo takk for det Gleder meg til og få skilter nå og få den lakkert fortløpende
E28 Power Skrevet April 29, 2012 Forfatter Skrevet April 29, 2012 Fått ordna ABS problemet og nå.. Kjøpte ny ABS hjerne av øystein.e innpå forumet,så nå er alt i orden,må bare få tatt etterkontroll
E28 Power Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Skrevet Mai 3, 2012 Endelig fått skilt på bilen Blir å snakke med lakkerer idag eller i morgen å høre med han når han kan lakke litt Og her et par ubetydelige bilder:
SSM Skrevet Mai 3, 2012 Skrevet Mai 3, 2012 Kommer på visitt på tirsdag jeg, skal nedover da Har snakka med Magne om det. Da må vi ta en tur i E28en!!
E28 Power Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Skrevet Mai 3, 2012 Da er bilen klar til og kjøres bort til lakk.. Jeg er veldig handicapet for tiden pga en liten ryggoperasjon,så snakket jeg med lakkereren og han hadde mulighet for å ta bilen nå,men det passer jo veldig dårlig for meg egentlig men pga Øystein.e og magne^^ sin hjelp er nå bilen snart klar for lakk..Tusen takk for hjelpa! Et par bilder:
E28 Power Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Skrevet Mai 3, 2012 Kommer på visitt på tirsdag jeg, skal nedover da Har snakka med Magne om det. Da må vi ta en tur i E28en!! hehe ja hørte noe om dette..Får ta den turen til gode,er noe krøll med map sensoren nå pluss jeg er ganske ny operert
NBCustom Skrevet Mai 3, 2012 Skrevet Mai 3, 2012 Detta blir saker veitu:) Gleder meg til å se resultatet!
E28 Power Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Skrevet Mai 3, 2012 Detta blir saker veitu:) Gleder meg til å se resultatet! Hehe ja jeg og Fått på noe lakk på din du eller?
NBCustom Skrevet Mai 3, 2012 Skrevet Mai 3, 2012 Detta blir saker veitu:) Gleder meg til å se resultatet! Hehe ja jeg og Fått på noe lakk på din du eller? Senior hentet lakken på onsdag, har snakket om i slutten av neste uke med lakkerer, litt avhengig av hvor mye han har å gjøre. Så du leder nå
E28 Power Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Skrevet Mai 21, 2012 Er vel på tide med en oppdatering her etterhvert =) Fått dekk på compomotivene nå, takk til Turbo Touring som vrengte på dekka! Bilder er jo alltid greit..: Denne her måtte til sin nytte for og få luft i dette her Touringen står til lakk nå,er litt uvisst når det blir noe farge på men blir nok fortløpende håper jeg Var sprøyta på noe industrilakk når jeg handla den og den var ikke mye god å pusse på/ ha med å gjøre,men men her er det er par bilder av den med fylleren nedpussa :
BMW E30 325 Skrevet Mai 22, 2012 Skrevet Mai 22, 2012 Super gromme hjul, gleder meg til å se de på bilen! mfrisvoll reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå