UFC Skrevet April 4, 2012 Forfatter Skrevet April 4, 2012 De mente jeg skulle gi mellomlegg på ca 70-75 tusen + bilen min for å få bytta den mot e90 316i. Noe som er veldig latterlig hvis jeg tenker meg om igjen. Han nevnte at bilen min har ikke noe ekstra verdi selv om jeg har bygd og påkosta så mye, så den vil få en helt vanlig pris som alle andre e46 320ci har. MEN.. han nevnte ikke at den e90 dem har, har den verdien kun pgv at den er påkostet, skulle dem fått en helt vanlig verdi på den de også med den kilometerstanden og motor messig osv.. så er ikke det mere en 130-150 tusen maks. OG til 130-150 tusen cirka finner du faktisk 318d kanskje 320d med mindre kilometerstand. Takker
matsi Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Sykt fin bil du har. Ville IKKE bytta til e90 316. Men ditt valg. Mekk og kos deg heller med e46n . Denne har stort potensial;-)
UFC Skrevet April 5, 2012 Forfatter Skrevet April 5, 2012 Takker! Hyggelig å høre. Neida, det blir ikke noe bytte veldig fin bil du også har
SweetBMW Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Takker! Hyggelig å høre. Neida, det blir ikke noe bytte veldig fin bil du også har Løøøøøøv ju
UFC Skrevet April 5, 2012 Forfatter Skrevet April 5, 2012 Hehehe Kan ikke bytte ''Gullet'' mitt vettu hehe
Blade Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 Denne bilen har jeg sett flere ganger selv, stemmer det at jeg kan ha sett den på Røren? Veldig fin bil forresten, liker fargen veldig godt, moro å se fler med coupe som har noe annet enn svart.
UFC Skrevet April 6, 2012 Forfatter Skrevet April 6, 2012 Takker. Det stemmer. Du som kjører den røde 323 Coupe'en som pleier å stå ved Kiwi i hokksund?
Blade Skrevet April 7, 2012 Skrevet April 7, 2012 Det er meg vettu Den CSL-fronten du har der, er den fra GS? Åssen var passformen syns du? Vurderer den selv.
UFC Skrevet April 7, 2012 Forfatter Skrevet April 7, 2012 Fin bil CSL fronten har jeg solgt, vet ikke hvor den var fra. Den jeg har nå, kjøpte jeg helt ny av en privatperson. Passformen er helt grei, ikke 100 % men funker.
UFC Skrevet April 23, 2012 Forfatter Skrevet April 23, 2012 Her er det lite som skjer. Men planene er hvertfall å få glanssort tak nå
ChrZZ Skrevet April 24, 2012 Skrevet April 24, 2012 Blir bra! Er du med på BMWCCN-treff i Oslo lørdag 5. mai?
joachim sørlie Skrevet April 24, 2012 Skrevet April 24, 2012 det ble eksos tilslutt ja ble ikke gærli det! og tror da ikke man må være medlem for og komme på det treffet? eller..?
ChrZZ Skrevet April 24, 2012 Skrevet April 24, 2012 Må man ikke være medlem? Jeg var på BMWCCN vårmønstringa i fjor uten å være medlem. Det var/er gratis, og du kan melde deg inn der om du ønsker det tror jeg. Så tror det skal være mulig for oss ikke-medlemmer Jeg skal ihvertfall
UFC Skrevet April 24, 2012 Forfatter Skrevet April 24, 2012 Må man ikke være medlem? Jeg var på BMWCCN vårmønstringa i fjor uten å være medlem. Det var/er gratis, og du kan melde deg inn der om du ønsker det tror jeg. Så tror det skal være mulig for oss ikke-medlemmer Jeg skal ihvertfall Ja, ble bra tilslutt.. ikke helt ferdig. Må sveise litt men ordner det litt senere Da blir jeg også med tenker jeg, om været er fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå