happY Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2012 ja har 15 selv på vinterhjul, det er en heelt annen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjoh93 Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 ahh, nydelig e39 !!! Blir virkelig sugen på å få senket min heftig etter å ha sett denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Helt perverst! Synd med fangeren, men det koster å være kar Blir ikke for mange bilder av en så skamlav E39, just so you know! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
happY Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2012 Fant noen flere bilder på telefonen, men dårlig kvalitet desverre! skulle fått noen skikkelige bilder etterhvert noe nervøs før godkjenning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 At du tør å kjøre den om vintern målte fronten min i høydeforskjell mot en med org understell, og min er 9cm lavere, så tipper din er enda noen cm lavere enn det, og da snakker man mandig senk! eller var det dumskap..? hmm... neida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Digger den her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
happY Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2012 Er ikke mye vinter på Vestlandet hehe Det værste er når slapset fryser til is, heldigvis har jeg bare opplevd det et par dager denne vinteren og da var jeg 4cm høyere i front så var ikke noe problem! Har vært inne på tanken med luft, men det er noe eget å være grise lav på coiler laveste punkt på bilen er ramme bjelkene (eller hva en kan kalle det) fremme på 4,5 cm, stort sett bare de som skraper. Har den oppe av og til for å sjekke at den tåler dette og er positivt overrasket hver gang Verre med de som tar bunnpanner og river av eksos hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
happY Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2012 Fangeren er vel gjerne laveste punkt når jeg tenker meg om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 Pssst.. Coilovers, coiler er noe helt annet;) men ja er tøffere å være lav på coilovers enn luft;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 Er bilen din godkjent hos biltilsynet med den høyden du kjører nå?? Altså 4,5 cm til vangene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassen90 Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 Er bilen din godkjent hos biltilsynet med den høyden du kjører nå??Altså 4,5 cm til vangene? Den er nok senka "litt" mer etter godkjenningen vist eg ikke tar helt feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 Pssst.. Coilovers, coiler er noe helt annet;) men ja er tøffere å være lav på coilovers enn luft;) Forkortning her i bygden, han er ikke dum heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
happY Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2012 vangene var ordet jeg var ute etter tideligere, men nei den er godkjent 4cm høyere fremme, og bak er den godkjent høyde. Naturligvis på lavest lovlig måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
generalen Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Feit! Savner den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
happY Skrevet Desember 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå