Jens Andreas Skrevet September 23, 2013 Forfatter Skrevet September 23, 2013 er getrag 260 på 325 og dei pleier tole ein hil del. men det er jo gamle kasser og har nok blitt banka i mange år nå.gå for Zf du.. noe fra M50 er ikkje vits å styre med. Zf Tds kassene er forresten samme som E36 M3 bare med annen utveksling og vinkling har løge litt! ser nå på eit bilde her atte det er getrag 240. var ganske sikker at det var til 325. men då trudde eg feil gitt! er vel ikkje så rart den tok kveld da!
Jens Andreas Skrevet September 25, 2013 Forfatter Skrevet September 25, 2013 Har vaska og stelt litt! har lakt om dekk på alle felgane, og blei litt bedre me mindre dekk! prøver å få tak i ein zf kasse, så om noken har, så skrik ut! slenger no ut litt bilder eg har knipsa i farta ! Tec7 produkt! (hp7) heilt rått! Va påtide å bytta! Reint man! 205 40 bak, og 195 40 framme! 8,5 alle 4. (bakfelg) Einaste drit da blei meir klaring mellom sjermen å dekke... Men i fronten er den lav da! Bilen i bakgrunn der er ein 2.5 turbo som var bremsa til 370 hest på hjula! er kapiox her på forumet sin! soool! blir nokk motor bygging i vinter! så om noken har eit datasprut her, så kan eg vere intresert i og kjøpe! får vel begynne med det dyreste! eller tips til kor eg kan kjøpa!? så blir det forhåpentleg nytt lokal på meg og snart, så da blir saker !
e30 tic Skrevet September 26, 2013 Skrevet September 26, 2013 Snakk med eivind skeie her på forumet, bruker navn Elstuning/Integrale8v han har datasprut i alle prisklasser og er behjelpelig,med bygging av el nett osv. Holder til på karmøy
Jens Andreas Skrevet September 26, 2013 Forfatter Skrevet September 26, 2013 gå for zf og turbo du lillevenn geeit daa!
Jens Andreas Skrevet September 26, 2013 Forfatter Skrevet September 26, 2013 Snakk med eivind skeie her på forumet, bruker navn Elstuning/Integrale8v han har datasprut i alle prisklasser og er behjelpelig,med bygging av el nett osv. Holder til på karmøy får hørra med han! takk for svar!
Jens Andreas Skrevet Oktober 14, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2013 Heisann folkens! Er ei stund sio da er skjedd stort med bilen nå, men litt har no skjedd! har vertfal fått ned kassa, og fått bilen inn i ny verkstad. Så nå ska ting skje! Fekk og tak i ei 260 kasse eg hadde tenkt å hive i midlertidigt, men den mangla selfølgeli litt dill! :/ Så er litt på leit etter ei kassa. har no tatt litt bilder av bil å verksta! Eit skete motorrom Svetter olje Trur eg må få tak i eit skikkligt senkesett! gje ein lyd om du har eit liggande! =) Forca måtte til oppå "loftet" får sjå nå fremmover om litt meir skjer her !
BMW E30 325 Skrevet Oktober 14, 2013 Skrevet Oktober 14, 2013 Hva du mangler til kassa som du ikke kan ta fra den gammle?
Jens Andreas Skrevet Oktober 14, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2013 Hva du mangler til kassa som du ikke kan ta fra den gammle? kommer ikkje på ka det hetter. hovudsakli nummer 4 på bildet !
BMW E30 325 Skrevet Oktober 14, 2013 Skrevet Oktober 14, 2013 å det kan du ikke ta fra den kassa du rasa ?
tommyheimberg Skrevet Oktober 15, 2013 Skrevet Oktober 15, 2013 å det kan du ikke ta fra den kassa du rasa ?han hadde vell 240 kasse tidligere, så ikke sikkert den passer:-)Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Jens Andreas Skrevet Oktober 15, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2013 han hadde vell 240 kasse tidligere, så ikke sikkert den passer:-) Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 stemmer.. passer ikkje overens!
Jens Andreas Skrevet Oktober 20, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2013 Fekk bestilt nytt coilover sett idag. Detta er eit sett som hetter Megan euro, har lest litt forskjellikt, og virker som fork er posetive til det! blir kjekt å frøve noke anna. Må sveise da, men er vel kjapt gjort! Noken som har hørt om det før ?
Jens Andreas Skrevet November 4, 2013 Forfatter Skrevet November 4, 2013 http://bimmeren.no/viewtopic.php?f=7&t=265
Jens Andreas Skrevet Desember 5, 2015 Forfatter Skrevet Desember 5, 2015 Får se til og sveive igang noe her igjen, da bimmeren ble nedlagt. Har ikke vore aktiv innpå her i noen år nå, så fant ut det var påtide og få igang noe igjen. Har skjedd mye med bilen etter her sist. mulig folk følgte med på bimmeren, men legger ut litt bilder av ting som er skjedd Etter jeg hadde fått motoren opp og gå i sommer, var jeg uheldig og knakk den ene kammen. Var mye fram og tilbake om hva det var, men toppen ble reve av og sendt til EBB for overhauling og porting. Fant ut etter jeg fikk den igjen hva som var årsaka, Da jeg monterte bakka til kammen, brukte jeg en bakke fra en annen topp. i den bakka sto det ei hylse i bak kant. det samme gjorde det i toppen. så når vi monterte kammene, knepte vi di to hylsene sammen, og gjor til kammen sto i spenn og knakk.. Nå er toppen på motor igjen. Venter på den ene innsugskammen som er til dreiing hos OLSEN MOTORSPORT Prosjekt for vinteren er og kjøpe nytt sprut og få den klar. Har og noen wilwood bremser som skal på etter hvert. Da er det berre og prøve og komme på og legge ut updates her God helg fra podlengarage Ivrig86 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå