Jens Andreas Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Skrevet Februar 4, 2013 Dåke ska velkje på huggeren ein dag? Trenger eit strøkent svart gulvteppe til e36 coupe..Lasse. tvila på da står noke coupe der lasse! men kan jo for all del sjå om eg ska ut der!
Jens Andreas Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Skrevet Februar 4, 2013 Ka e da du e så usikker på jensa? Asso e jo grett da me elnette rett øve og slikt, men er dakje noke kabla som må koblas om sio da har vore automat kasse på denna motoren før?
bmmww1 Skrevet Februar 6, 2013 Skrevet Februar 6, 2013 Ka e da du e så usikker på jensa? Asso e jo grett da me elnette rett øve og slikt, men er dakje noke kabla som må koblas om sio da har vore automat kasse på denna motoren før? ikke om du bruke elnett fra b20 mororen. siden de aldrig har vert auto der. så det er ein enkel jobb å gjer. lykke til
Jens Andreas Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Skrevet Februar 6, 2013 Ka e da du e så usikker på jensa? Asso e jo grett da me elnette rett øve og slikt, men er dakje noke kabla som må koblas om sio da har vore automat kasse på denna motoren før? ikke om du bruke elnett fra b20 mororen. siden de aldrig har vert auto der. så det er ein enkel jobb å gjer. lykke til aah! dåså. får da vel te!
Jens Andreas Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Skrevet Februar 6, 2013 Ingen som har peiling kor eg kan få tak i trekk ?
Jens Andreas Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Skrevet Februar 7, 2013 sett raskt gjennom, men fant ikkje likt vertfal...
Jens Andreas Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Skrevet Mars 18, 2013 Har nå fått til e36en, og er bra virk! slenger ut bilder av framdrift! Demontering begynt! Å gammel motor på veg ut! Ette noke kluring, va motor endli ute! Fekk flytta b28n i garasjen Fekk den på motorbokk.. Monterte shortshift å greie! Å litt flytting av deler over til ny motor. Øve meg manuell elnette og anna knask Litt reingjøring e vikti! ;D Girkasse klar for motor Å her er motor klar for å monteres i bil! Godt på vei Klure med og få spakestelle på rett plass! Fekk no motoren på plass! Lagde plass til litt målere! Så når den var klar for oppstart, starta den ikkje med b28 hjernen, men med b20 hjernen.. så da va de og få den omprogramert, overaska over at han ikkje båtte ut med meir en 600 for omprogramering! bilen virka så berre hjuling etter litt tetting av eksos og justering av spakestell ( gjekk berre i 2. og 4.) Men det blei fiksa! Neste steg på han er vel å montere sperr! Er innhandla 60% klokke som venter på og bli montert! Utruli fin bil, må berre legge ut noken bilder av litt vask og rein bil! Dette var alt for denna e36en her for no! Over til E30n då! Der har det skedd ting! bilen er flytta inn i lokal, og begynt sveising og pussing av motor rom! Har begynt på samme jobb med felgane som blei gjort på felgene til e36n! Har og selfølgeli innhandla litt meir deler! Vanskli å halda på lønningane! Fikk tak i mtech 1 flipp! Litt modding av målara ! Der bilen står nå! Rusten som er fjernet! Så måtte eg jo prøvemontere! Lillebror i sving med vasking! Grett med ein liten slave! Rust vekke! Faktisk ganske bra! det du ser er berre overflate rust! Minin fekk og prøva seg på litt sveising! stas da! Fekk og sveist! Må jo ærligt sei eg er ingen sveiser! ikkje noke eg kan, men må lærast! Skikkli klure å komme til, men gjikk! liten plass eg måtte klompe det til! Er detta eg hadde for denna gang, men nå er det vertfal i ful sving, så får håpe eg er like flink og komme meg uppdates! legg gjerna igjenn tilbakemelding! altid kjekt!
Jens Andreas Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Skrevet Mars 19, 2013 har enda ikkje fått tak i trekk til sete. ingen som har ?
SpiXi Skrevet Mars 19, 2013 Skrevet Mars 19, 2013 se her ja blir bra detta stå på www.koed.no har noe utvalg av trekk.
Jens Andreas Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Skrevet Mars 20, 2013 håper på det ja ! har sett der ja. men er ikkje rett stoff, og dei har berre ryggen..
Jens Andreas Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Skrevet Mai 8, 2013 heisann! ganske døtt her inne ser eg! får oppdatera me litt bilde på fremgang då! Hadde meg ein go ronde og spylte av den drit og ein del gammal tectyl! kjekt me tryk tilgjengli på sånne jobba vertfal! Blei og ferdi med motorrommet, men glemte selfølgeli å ta skikkli bilde av det! :/ Grei metode! Er og ferdi med å sveise golvet! Har enda kanalane igjenn og litt greier bak pluss bagasjerom å sveise, men blei så lei sveising måtte pause litt og ta tak i andreting og! vikti me variasjon! Så no i da sista har eg dreve med og fått på plass motor og koble litt opp! Har og fått tectyl på buer og skrudd innerskjermer på og festa skjermer. Var herligt å få bilen på alle 4 hjula igjenn! så då fekk plassen min seg ein liten ryddings! Det hadde den godt av! litt bilder av garasjen og! er 6 stykker som leige eit gammelt industri bygg! har og dreve på og herja med den jævla takluka! var noe rustett for å si det slik! om nokon har ei brukande, er og intresert i og kjøpe! Har kappa ut kanalene! men har ikkje hatt motivasjo til og starte på di!.. Må nokk og kappe litt meir. blei kansje litt mykje valsa dei buene da eg holdt på! Er vel berre pluss det om eg skal ha skikklige felger på den ein gang! Er så mykje rot eg ikkje veit kor eg skal putte det! Har og fått meg ny bruks bil! e34 520/525! Baler no stadigt på me e30n, men litt lite flink og opdatere! får ta meg ein skjerpings på det! Altid kjekt med komentara!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå