*MrB* Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Som topic sier: Noen med erfaring? Holder de greit eller flasser de etter første regnbyge? Tenker på disse: http://www.schmiedmann.no/TD19853SERIEK/produkt-type/New/sok-med-produktnummer.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Det hva da en veldig pris, på noen ikke særlig pene felger. flasser de er det jo bare å klage, et produkt oppmot 20 tusen skal jo leve opp til forventningene heller kjøp på gs, felgpakke til 6-10 til å kjøre i stykker på bane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2012 Er svak for konkave felger og mener kantfelger er fint, men litt oppbrukt/oppskrytt. Syntes de der så fine ut, og prisen tilsier jo at dette burde vært tysk produkt, men tar ikke det for god fisk. De eneste GS-felgene som gir et snev av fristelse er BBS-kopiene deres. Billige ja, men skeptisk til kvaliteten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 Gs selger tilnæmer lik felg til halv pris å den har enda mer søkk inn mot senter!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2012 Du tenker på GS Spider eller hva de heter? De som man kan få med hvite eller grønne eiker? I såfall likte jeg de helt til jeg så de live. da ble jeg skeptisk. Har fortsatt til gode å se de på bil da. Ser nå at GS Fighter kan være et billig og greit alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå