*MrB* Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Som topic sier: Noen med erfaring? Holder de greit eller flasser de etter første regnbyge? Tenker på disse: http://www.schmiedmann.no/TD19853SERIEK/produkt-type/New/sok-med-produktnummer.aspx
Dirty Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Det hva da en veldig pris, på noen ikke særlig pene felger. flasser de er det jo bare å klage, et produkt oppmot 20 tusen skal jo leve opp til forventningene heller kjøp på gs, felgpakke til 6-10 til å kjøre i stykker på bane
*MrB* Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Skrevet Februar 1, 2012 Er svak for konkave felger og mener kantfelger er fint, men litt oppbrukt/oppskrytt. Syntes de der så fine ut, og prisen tilsier jo at dette burde vært tysk produkt, men tar ikke det for god fisk. De eneste GS-felgene som gir et snev av fristelse er BBS-kopiene deres. Billige ja, men skeptisk til kvaliteten.
Gjest Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Gs selger tilnæmer lik felg til halv pris å den har enda mer søkk inn mot senter!!
*MrB* Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Skrevet Februar 2, 2012 Du tenker på GS Spider eller hva de heter? De som man kan få med hvite eller grønne eiker? I såfall likte jeg de helt til jeg så de live. da ble jeg skeptisk. Har fortsatt til gode å se de på bil da. Ser nå at GS Fighter kan være et billig og greit alternativ.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå