avican Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 hey! Kontaktpinnene hvor skiltlysa skal stå har stått uten deksel over en lang periode nå, og det ser ut til at den ene pinnen har blitt så tynna ut at den er svært "bøyelig". Så når jeg skal sette i pæra vil kontaktpinnen bøye seg. For at lyset skal fungere må jeg presse pæra inn på plass, ergo lyset fungerer ikke under kjøring. Noen som har forslag til hvordan jeg kan fikse kontaktpinna, har lite lyst til å kjøpe nye. Mvh avican Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 Det er egentlig ikke så mye annet å gjøre å kjøpe nye. Disse er ganske utsatt. Kjøpte meg en ny bryterlist i går og det var egentlig på tide. Er det irret noe hos deg eller kun dårlig kontakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avican Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2012 Var mye irr, men sprayet på ett eller annet jeg ikke kan huske navnet på nå, fungerte relativt bra Mye kostet det deg, og hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekorden Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 Stv, coupe eller sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avican Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2012 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekorden Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 Det er nok rimeligst å kjøpe ny hos koed.no. Hvis det derimot er denne typen du har: https://www.koed.no/functions/billede.a ... .jpg&map=1 Så har jeg en ny og ubrukt liggende du kan få for en femtilapp, inkl frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 Jeg kjøpte ny til min coupe for 800 kr. Hele lista med alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avican Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2012 Desverre ikke den typen jeg har, Rekorden. SweetBMW, hvor kjøpte du den ifra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 GS Bildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avican Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2012 Thanks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå