martinbmwmkiller Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Hei, jeg har kjøpt meg en m52b28 motor hva trengs det til å få start på den ? har ikke ews styrenheten, Og ledningsnettet til motorstyrenheten, har også kobling til automatkassa. går det ann å få startet uten den ? har manuell kasse. og passer 320 girkassa til 328 ? eller kan jeg bare bytte til dobbelmassesvinghjul, cluch, cluchpumpe og lamell. Har komplett bakstilling kunne noen hjelpe meg ?? anyone
termin Skrevet August 7, 2015 Skrevet August 7, 2015 M52B28 har EWS2, og da må EWS2 modulen programmeres bort fra hjernen før du får gnist/bensin. Siden du også har automat, så er det en pin på ECU som må få strøm/bli gjordet, usikker på hvilken. Dette er for å simulere at girkassen står i D.Du kan fint bruke 320 kassen med alle clutchdeler. Passer bolt on.
E.C. Skrevet August 7, 2015 Skrevet August 7, 2015 Regner med at du mente simulere at girkassen står i P for å få start. Ellers er det mulig å kode vekk startsperra eller omprogramere EWS. Om jeg ikke husker helt feil så skal det være mulig å jorde en av ledningene der EWS-tilkoblingen er for å omgå denne også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå