helland Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 Er på jobb nå, og her skal jeg sitte til 7 i morra tidlig.. men skal få gjort det utpå dagen i morgen flere som sitter på nattskift altså ? hehehe.. kjenner det er lite motiverende å vite at det enda er igjen 29 timer jobb denne helga
SnadderTeam Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Skrevet Mars 3, 2012 Ja, fyfaen hvor drygt det er.. sover jo så jævlig når en først legger seg også.. Så d blir jo ikke noe av noe dagen derpå
Reset Skrevet Mars 3, 2012 Skrevet Mars 3, 2012 Er på jobb nå, og her skal jeg sitte til 7 i morra tidlig.. men skal få gjort det utpå dagen i morgen flere som sitter på nattskift altså ? hehehe.. kjenner det er lite motiverende å vite at det enda er igjen 29 timer jobb denne helga Amen Blir ikke så mye igjenn av ei natthelg
helland Skrevet Mars 3, 2012 Skrevet Mars 3, 2012 Er på jobb nå, og her skal jeg sitte til 7 i morra tidlig.. men skal få gjort det utpå dagen i morgen flere som sitter på nattskift altså ? hehehe.. kjenner det er lite motiverende å vite at det enda er igjen 29 timer jobb denne helga Amen Blir ikke så mye igjenn av ei natthelg jobber dere 12t også? lite igjen av dagen ja, men får mye tid til å sitte å glane på bimmers da
Sletten Skrevet Mars 3, 2012 Skrevet Mars 3, 2012 bli bra ta her gutt... men ha d hjem å legg d no å du kjem d opp å får jort nokka forunfti Sent from my Transformer TF101 using Tapatalk
Sletten Skrevet Mars 3, 2012 Skrevet Mars 3, 2012 Jepp ska bør her et par uka t. Å kjem t molde i dels av påska.. Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk
Pedi Skrevet Mars 3, 2012 Skrevet Mars 3, 2012 @Sletten: hva med å ta dette på bokmål? Lettere å forstå da...
SnadderTeam Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Skrevet Mars 3, 2012 Hehe, den var litt vanskelig selv for meg den der nå er jeg på veg til han som har byttet kanalene og forsterket traversfestene mine spent på resultatet
bmwmaxi Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Hehe, den var litt vanskelig selv for meg den der nå er jeg på veg til han som har byttet kanalene og forsterket traversfestene mine spent på resultatet Bor langt unna han. INFO På vei ut i garasjen for og skru"brune vindur+++".
bmwmaxi Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 Da er det bare og pakke inn og sende. Trenger adr. på pm.
SnadderTeam Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Skrevet Mars 8, 2012 Skal lakke senteret på de bbs rc'ene mine.. Var tenkt på en grå farge, men har blitt litt usikker.. Forslag noen??
SnadderTeam Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Skrevet Mars 8, 2012 Kass gullfarge ska i bruke om d bli gull da tru?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå