gohovd Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Skrevet Februar 7, 2012 Tenker at jeg får grunnlaget av hva som vil skje videre ved denne telefonsamtalen, men når det kommer til det tekniske; hvem betaler hva - så er det vel lugomt å ta det skriftlig som du sier Kvasi. Hadde det ikke vært for at det stod ordrett i kontrakten at selger betaler om.reg. hadde det nok endt med at jeg måtte betale for å si det sånn! Statusrapport og div papirgreier får jeg mer enn nok av, så snart bilen er klar Argumentene har jeg forøvrig allerede, men å henvise til papirer fremstilt av en med faglig kompetanse er nok mer trolig for de jeg kjøpte av, enn mine ord. Takk for svar! Men igjen, når det gjelder hvor "slem" jeg skal være.. Tenker litt sånn "et øye for et øye" her, da de forøvrig allerede har vært "slemme" mot meg ved å holde tilbake informasjon. Igjen, takk for svar.
Bjrnar89 Skrevet Februar 7, 2012 Skrevet Februar 7, 2012 Orjan fikk kun igjen for at girkassen koblet ut og feil på dynamo, av alle feilene. Selger har vel også krav på å utbedre feilen først. Hvis ikke selger utbedrer feilen, synes jeg selger skal betale reparasjonen av dynamoen. At selger lover å betale omreg hørtes ut som en muntlig avtale, jeg tror ikke du kommer noen vei med den. Selv om det stod i kontrakten at selger skal betale omreg, fikk ikke Orjan igjen for det.
gohovd Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Skrevet Februar 13, 2012 Hei igjen! Tenkte jeg skulle fortelle rundt hva som har skjedd siden sist Tok kontakt med selgeren, forklarte situasjonen (som er den at jeg har levert fra meg bilen til en bekjent av min far som driver privat verksted, han reparerer bilen mot en kurant pengesum), og fikk positiv respons. Selgeren stilte seg fullstendig utenforstående til den ødelagte dynamoen og den ødelagte mekanismen i førerdøren, men når jeg ba om kompensasjon i form av penger, var det visstnok greit - sett at jeg ikke anskaffer flunkende nye deler eller har bilen inne til autorisert verksted. Ser frem til å få igjen bilen! Takk for all hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå