fredrikbv Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Skal handle inn en E61 08 mod med full M-pakke. Står mellom to forskjellige. Begge er levert med full M-pakke, dvs begge har følgende utsyrskoder: S704A M SPORT SUSPENSION S710A M LEATHER STEERING WHEEL S715A M AERODYNAMICS PACKAGE Eneste forskjell jeg finner er at den ene har følgene tilleggskode: P337A M SPORTS PACKAGE Mens den andre bilen har denne koden: P7MFA EDITION SPORT Altså de har en tilleggskode hver. Hva er forskjell på dette? Eneste forskjell jeg vet om er at kode P337A (M SPORTS PACKAGE) har "M" merket i dør åpningen, mens kode P7MFA (EDITION SPORT) har "Edition" i dør åpningen. Finnes det noe annet i forskjell på disse bilene?
awt Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Jeg tror ikke det er noen annen forskjell enn det nei. Edition Sport-bilene hadde noen andre fargevalg i tillegg og slikt eneste.
mspec Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Håper da ikke det er store prisforskjeller for de stakkars merkene
awt Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 I Norge i 2010 kostet M Sportspakke 43 500 for 520i, 523i, 525i, 520d og 525d (andre priser på biler med større motor og/eller med Xdrive) og inkluderte: - GGAT Stoff/ skinn 'Flashlight' Antrasitt | Sort - 2NP BMW M Lettmetallfelg Dobbelteke 135 M RFT 18" - 481 Sportsseter fram - 4MS Interiørlister Aluminium Pentan - 704 BMW M Sportsunderstell - 710 BMW M Sportsratt i skinn - 715 BMW M Aerodynamikk pakke - 760 BMW Individual Shadow Line høyglans - 775 BMW Individual Innertaktrekk antrasitt - Innstegslister med BMW M emblem - BMW M fotstøtte på førersiden Edition Sport kostet på sin side 52 000 for de samme modellene, med tilsvarende prisforskjell på resten av modellene. Denne inkluderte: - GGAT Stoff/ skinn 'Flashlight' Antrasitt | Sort - 2NP BMW M Lettmetallfelg Dobbelteke 135 M RFT 18" - 423 Gulvmatter i velour - 481 Sportsseter, fram - 4MS Interiørlister i Aluminium Pentan - 704 BMW M Sportsunderstell - 710 BMW M Sportsratt i skinn - 715 BMW M Aerodynamikk pakke - 760 BMW Individual Shadow Line høyglans - 775 BMW Individual Innertaktrekk antrasitt - Innstegslister med Edition emblem - BMW M Fotstøtte på førersiden I tillegg var fargene Le Mans-blå og Imolarød "eksklusive" for Edition Sport. Altså med unntak av gulvmattene og innstegslistene, helt like. Må være noen veldig flotte gulvmatter det der. Det kan være andre forskjeller på en tysksolgt bil, men det er nok i hovedsak likt. Jeg vil også tro at ulike kampanjer gjorde prisforskjellene mindre enn dette, da alt dette er veiledende priser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå