rocknroll Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 Takktakk! Hadde gjort seg å fått den litt lavere ja, men for min del hadde det blitt veldig upraktisk. Liker veldig godt kjøreegenskapene og hvordan den ligger på veien med dette oppsettet. Gleder meg til jeg får førerkort igjen, og til det blir lysere dager. Skal få tatt skikkelige bilder etterhvert. Det er kun stuss og bakre potte som er fjernet. Noen som har gidda å photoshoppa inn de felgene lenger opp her? Både i hvit og grå, med en del dekkstrekk. På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
507 Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Volk-felger kan bli bra det, men det er alltid mange som klager når du mikser stilarter innen bil. Personlig mener jeg at du må kjøre volk om du vil gå den veien, og ikke rota... kjøre knockoff jdm-felger blir litt vel mye fusion. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rocknroll Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 Sant det! Blir nok volk om jeg velger å gå for det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Selge de gamle replika hjula til meg då? Eg tenkte eg skulle kjøpe de til min 1 serie. Strøken bil forresten. Nydelig i røde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rocknroll Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 For rett pris så. Det blir uansett ikke noe av det før i sommer en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Ok, jeg må ha de innen april ihvertfall. Men de selges vel med dekk for ca 11k på GS. Men GS hadde ikke fått inn sommerhjula ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Ser på det første bilde at du har noen kule splittere, hva heter dem? og hvor kan jeg få tak i dem evt.? Takker for svar! Veldig fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OnkelLat75 Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 denne var bra! Den råest 1'serie hb jeg har sett til nå Bare 1M slår den utsendemessig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Helrå bil du har, Isak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rocknroll Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 Takker for positive tilbakemeldinger! Om det er leppa du tenker på, er den fra AC Schnitzer. Om det er splitterne i karbon du tenker på, er det BMW Performance. Du finner begge typer hos f.eks. schmiedmann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Takker for positive tilbakemeldinger! Om det er leppa du tenker på, er den fra AC Schnitzer. Om det er splitterne i karbon du tenker på, er det BMW Performance. Du finner begge typer hos f.eks. schmiedmann. Takk for raskt svar, likte AC Schnitzer leppen sinnsykt! den er jo helt rå, synd du fjernet den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rocknroll Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 Det er den som står på nå Splitterne tok kveld i fjor vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbern Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Fin bil! Kan anbefale autopower, www.autopower.no, har kjørt min i 2 år etter omprogrammering uten noen problemer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå