Slampig Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 Kjøpte meg ein BMW 318 i går. Min første bimmer, meget fornøyd så langt! Men eg har eit lite spørsmål ang I-Drive og Navi systemet. Det fulgte bare med ein 2004 business CD (evt dvd), merkelig da bilen er 2008 mod syntes eg, men la ikkje merke til det før i dag. Den gir bare pil på navigasjon. Er det mulig å bytte ut denne cden og få meir alternativer. Skjermstørrelsen er mindre enn eg har sett på andre biler, har dette med software og oppløsning å gjøre, eller er det hardware som gjør at skjermen er litt mindre. 16:9 ser det ut til. Er det andre ting eg bør sjekke og kanskje oppdatere iforhold til I-drive systemet ? Forige eier var tysk, har fått den over på engelsk. Men når eg bruker voice knappen på multirattet så begynner ei dame og mase på tysk, er det mulig å få denne fruen over til engelsk, eventuelt norsk? Navi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 Uten at jeg skal si det 100% sikkert, vil jeg tro at du får kart om du får deg en nyere plate. De første bilene som ble levert med dette systemet hadde kun piler, men på en 2008-modell er jeg ganske sikker på at du skal få opp kart. Ang. skjermen har du navigasjon business, mens de bilene som har stor skjerm har navigasjon professional. Her er det både annen skjerm og annen computer. BMW kan kode den tyske damen over til engelsk for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slampig Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 Takk for svar. Får ringe bmw på mandag og sjekke kva de skal ha for å endre språk isåfall Eventuelt så får eg bare lære meg tysk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå