daners Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 Hei. Tenkte eg skulle lage en liten tråd om nye bilen og planer for den. Info: E36 sedan 320I Diamantsvart Soltak (kun vipp) M3 vinge M-front + M-bakfanger M-sideskjørt Sportsseter fra cab framme Senket med fjærer og bilstein dempere. (godkjent!) Bilen ser generelt bra ut i lakken, utrolig lite rust, men frontfanger var begynt å flasse og bakfanger hadde fått seg en trøkk, og vingen var begynt å flasse. Så første eg gjorde var å lakkere fronten og vingen på nytt. Bakfangeren blir tatt etterhvert. Slik så den ut når eg hentet den i Ålesund, bare uten lippen på frontfangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daners Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2012 Selv følgelig klarte eg å sprekke den nylakkerte fronten , så no har eg gått til innkjøp av ny m-front og m-bakfanger. Har og bestillt meg coilovers, det er ikkje lavt nok for det blir problematisk å kjøre!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Det er jo ikke rart at du knekker fangere når du driver å kjører offroad med bimmeren Denne hadde jeg sansen for. Gjerne få ut noen fler bilder fra andre vinkler og interiørbilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daners Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 Var nok ikke der fangeren knakk:) det bildet er fra annonsen =p skal få tatt litt bilder når eg får vasket den skikkelig både utvendig og innvendig:) akkurat nå er den full i snø Edit Felgene eg fikk med er forresten til salgs: viewtopic.php?f=18&t=216545 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 blir bra detta med mye senk, er liksom ikke lavt nok før du har hengt fast en stand eller to.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daners Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 ja det skal bli godt og lavt må slite litt over fartshumpene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Ser bra ut få ut flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daners Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 Ser bra ut få ut flere bilder Jaja må få vasket og ryddet den inni en dag, då skal eg få tatt bilder og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Godt du skal kvitte deg med di stygge felgene... ellers fin bil Interessert i nye felger? har litt diverse. BBS CH 19x8,5, M-double spoke 17x7.5/8, AC Schnitzer type 3 replica, BBS RX204 og litt diverse.. Holder til rett over Bjørnafjorden for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Stygge felger?! syns dei kler E36 veldig bra eg men flott bil har du ivertfall, gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Godt du skal kvitte deg med di stygge felgene... ellers fin bil Interessert i nye felger? har litt diverse. BBS CH 19x8,5, M-double spoke 17x7.5/8, AC Schnitzer type 3 replica, BBS RX204 og litt diverse.. Holder til rett over Bjørnafjorden for deg stygge felger?? datt du av stellebordet eller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daners Skrevet Februar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2012 Stygge felger?! syns dei kler E36 veldig bra eg men flott bil har du ivertfall, gratulerer! Takker veldig fornøyd med den ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daners Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 får vel oppdatere litt då Har ikkje fått tatt noen interiør bilder endå, men slenger med noen utvendige på bildene ser dere hvor fangerne er skadet og.. har nye fangere liggende som skal til lakk snart så de er klar til snøen forsvinner har og handlet meg litt godsaker som kommer i posten snart, coilovers og felger Må vel og begynne på dørlåsen min siden den er jæ**** treig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Fin sedan! På denne ville jeg ikke endret mye. Nye orginale blinkers (eventuelt sota), av med lyktesenkere, coilovers og noen gromme felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daners Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2012 Var å hentet noen pakker idag EDIT: Blir 205-40/17 på 8"felg foran og 215-40/17 på 9" felg bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå