nightmare Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 hei. som topic sier, så blåser det kaldt i fra varmeaparatet i midten. varmen opp til ruta og ned til beina er ok. hva skylles dette. litt plagsomt at det ikke er mulig å få varme rett ut. er en cab. btw på forhånd takk
Fredrik Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Hvis du har automatisk klimaanlegg vil bilen regulere temperaturen og luftmengden selv. Det enkleste er å ha dreiehjulet for varme ved den midterste luftdysen i midtposisjonen. Du kan evt. overstyre varmen ved å øke varmemengden på det samme dreiehjulet. Normalt vil det komme kald til mild temperert luft ut av den midterste luftdysen iom. at direkte varm luft ved hodet kan virke trettende og søvndyssende.
nightmare Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Skrevet Februar 3, 2012 det er ikke automatisk klimaanlegg. er vanlig gammeldags vribrytere. mener du at det ikke skal komme lunken luft ut av midten engang? i min e39 528 kommer det good og varm luft ut av midten, men der er det igjen automatisk klimaanlegg da...
todleif Skrevet Februar 4, 2012 Skrevet Februar 4, 2012 Kommer friskluft ifra dysene i midten. Skal være sånn, so om vinteren stenger du den midterste spaken.
todleif Skrevet Februar 4, 2012 Skrevet Februar 4, 2012 jepp, slik er det vel på de fleste biler? Iallefall på e34 og e36. På noken av dei kan du velge om du skal ha friskluft eller temperert luft i dysene i midten. Eg unngår å bruke dysene i midten på bilene eg bruker. Er litt ubehageligt å få lufta i trynet. Bruker dysene ved beina og glasset istedet.
bmwmann24 Skrevet Februar 5, 2012 Skrevet Februar 5, 2012 De fleste bilmerker generellt har vel oppsettet slik. , slitsomt med varmluft i ansiktet under kjøring, som nevnt over her
nightmare Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Skrevet Februar 8, 2012 hmm da så får bare leve med det da takk så mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå