BB454BB Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 Hei.. eg har for mye biler med skilt og må kvitte meg med en bil.. bilen er eu godkjent til april 2014. årsavgift for 2012 er betalt bremser foran fra 325i er overhalt, men rullet en del km siden overhaling nå. KMstand er vel rett rundt ca330000km nå. motor starter å går..har for øyeblikket en liten oljelekk fra registerdekselet. eg kjører rundt med det som det er da det ikkje lekker så grådig, men litt er det jo. div lakkrust rundtom og bilen er generelt i brukstand står coilovers på den nå panserwire kaputt, men får opp panser! sikkert masse eg ikkje kommer på i farten alt i alt en knall bruksbil som bruker lite og ser bra ut på avstand iallefall! PRIS 15000.- ligger ut bilder av slik bilen står i dag (Bilen selges UTEN 18" på bilde da disse er breddet og beholdes) bil selges kun på ett sett 15" felger.. bildene under er fra i vår! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB454BB Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 kan ta inbytte i annen bil evt helst E30........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB454BB Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB454BB Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB454BB Skrevet September 13, 2012 Forfatter Share Skrevet September 13, 2012 oppsann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB454BB Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB454BB Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 ingen som trenger billig jobb bil eller vinterbil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå