xbmwm5x Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 E36 Planer: S38B38 Motor og gir M3 3.2 Bakstilling Sports interiør M3 E36 Diff Lakke bil, lakke invendig, lakke bur. Usikker på hvilken mellomaksling som blir brukt, tips??? Coilovers M3 bremser Rust sveising Fuelcell tank Nye felger etter hvert M-Tech fangere Fakta E36 318i (Motor og gir til salgs) 1991 modell Svart stoff Interiør (Til Salgs) Svart bil Bilen har gått 250.000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xbmwm5x Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 kommer flere bilder og tekst bare følg med! kom gjerne med forslag til va vi kan gjøre bedre og sånt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xbmwm5x Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Kult mye omsveising av bunnpanne, eller er det ikke så aller verst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 rått, litt uvanlig prosjekt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandee34 Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Skal følge med på dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 kult med 3,8 liter i e36! Litt tungvindt i forhold til S50, men da får man til gjengjeld den mest momentsterke motoren, og noe som nesten ingen andre har da! Spent på om du går klar av bremsekraftforsterker og slikt jeg, og hvordan plass det blir til radiator og sånt. Kunne E28 bunnpanne gjort det lettere å fått motoren nedi en e36? Den har jo sumpen midt på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xbmwm5x Skrevet Februar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2012 Blir vell noe ombygging vill jeg tro.. Ja blir vell litt tungvindt med s38 b38 i forhold til S50, men. Det blir nok verdt det .. Driver å ser litt på bremser å har fått sansen får K-sport. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Are. Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 Spennende motorvalg, skal følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 mine inlegg* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xbmwm5x Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2012 DER! Var interiør til 13.000 bestilt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xbmwm5x Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2012 mine inlegg* ka "mine inlegg" ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 Det er så han skal kunne finne igjen tråden din lett.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xbmwm5x Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2012 aaah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xbmwm5x Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 Noen som vet om M3 bakstilling?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå