Evenol Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Helt rå denne, John. Virkelig et smykke. Du får slenge ut flere bilder når resten er montert også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 Det skal jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 grisefet den her, skal ha meg en alpina igjen en dag. men hvorfor ikke biturbo fronten på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Faen for en bil! Sleng ut bilde av motorromm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joggis Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Faen for en bil! Sleng ut bilde av motorromm! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 grisefet den her, skal ha meg en alpina igjen en dag.men hvorfor ikke biturbo fronten på den? Bestillte faktisk feil men er egentlig greit, i forhold til touring og alpina e34, så er det sånn det skal se ut. Den har jo også bedre kjøling for ic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 du finner virkelig godbitene men hvorfor er m5`n for salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 du finner virkelig godbitene men hvorfor er m5`n for salg? Det begynner jeg også lure på tror jeg beholder den, grunnen var at det dukket opp en 7`r som jeg syns var litt spennende. Men M5`n skal det godt gjøres å finne maken til, så oss vet ikkje heilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 du finner virkelig godbitene men hvorfor er m5`n for salg? Det begynner jeg også lure på tror jeg beholder den, grunnen var at det dukket opp en 7`r som jeg syns var litt spennende. Men M5`n skal det godt gjøres å finne maken til, så oss vet ikkje heilt Hvis den er så bra stand som den ser ut til, så hadde iværtfall ikke jeg ville solgt den! Da måtte jeg ha vært i skikkelig pengemangel! Håper du beholder`n, begynner å bli en feit bilpark du har nå, skulle bare fått tak i e28 igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 M5'n er dønn strøken! Ingen tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2012 nypolert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Elskbar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Du må få ordna deg nye (gamle) skilter. Tilstanden på de du har stemmer ikke overens med resten av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2012 Du må få ordna deg nye (gamle) skilter. Tilstanden på de du har stemmer ikke overens med resten av bilen Det er bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 jeg vil ha den her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå