bmwf11 Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Har funnet et sett med 351M felger med 4x245/40 R19 dekk på et forum i tyskland som jeg vurderer å kjøpe. De stammer fra en ny f11 535d med M pakke hvor eieren ønsker en annen spec og derfor selger fabrikk oppsettet gunstig. Vil disse passe min f11 520da uten problemer ? Eller er det noen issues jeg bør tenke på? Hva med muttere fra mine standard 17" felger. Vil disse passe eller må jeg skaffe nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 De er originalt tilvalg til alle F10/F11 så de passer uten problem. Boltene er like på alle originale alufelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwf11 Skrevet Februar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2012 Veldig bra. Noen som vet hvilke type dekk BMW benytter fra fabrikk på disse? Dunlop Sportmax ble nevnt som en mulighet. På min 520da fra april 2011 var det Pirelli så vidt jeg husker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 Ser ut som det varierer hvilke dekk som leveres på de felgene, i tillegg til de du nevner der, har jeg også sett Michelin Primacy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå