jeej17 Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 Hei har seg slik at motoren kutter ved 4tusen3-4 Rpm ved fult pådrag ! men vist eg slepper gassen forsiktig slutter den å kutte . går forbi 5 tusen . Er ein Bmw E30 M40 motor som har gådt 152 tusen noen som har noen svar ? Har sjekket plugger og ledning .renset tomgangs regulator . og sjekket for falskluft . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 skjekk fordeler lokket og fordeler. kan være koridering på polene og rotor tupp. Husker ikke helt heller om det sitter en turtals sperre i rotoren og da kan fjæra mista spensen. Tror også jeg har vært borti at kontakt banen inne i luftmengde måleren er slitt vekk enkelte plasser, slik at signalet fra LLM forsvinner. Kan oså være brudd i giveren som sitter på tennplygg kabel nr1 som går til ecu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeej17 Skrevet Februar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2012 Hmm hvordan kan eg teste dette ? Btw ! er det vaneleg å høre bensinpumpen starte når eg vrir på tenninga ? synst eg hørte det før bilen har vært litt meir tungstarta etter bensinpumpe skift . noen som har ein anelse ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 Får du noen gang dratt den over 5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeej17 Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2012 Jepp ! Etter eg bytet Bensinpumpe Kutter den på ca 60 kmt , mene kommer RETT ETTER byttet filter og slanger idag , for å være sikker sjekket rotor og fordeler låkk , Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeej17 Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2012 Sjekket klaring mellom Triger Hjul Sensor , å renset denne sensoren . Eg har ein mistanke om det kan være denne Bensintryksregulatoren ? hvordan kan eg teste for den at den fungerer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeej17 Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2012 Bumb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeej17 Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå