leif harald Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Skrevet Februar 7, 2012 Helt rett håkon:) men du kan bruk spacer. Ved borring av 5x120 felger med bmw diameter, til 4x100 (57mm nav) blir det ikke veldig tynt fra hullene og til nav åpninga? samme nav åpning på alle bmw utenom e39. Nav åpningen er 72,5mm på alle 5 bolt, bortsett fra e39.. Jeg tror ikke det vil fungere bra å borre om fra 5 til 4 bolt.. Men går fint å gå fra 4 til 5 bolt på felgene. Men disse felgene har jo den mest relevante boltsirkele, så ser ikke poenget i å forandre den! Dette er veldig tøffe felger, og skal du ha dem på e30 så er det ikke så veldig mye arbeid å bygge om til 5 bolt understell! Går helt fint å borre om, har gjort det på flere felger. De gamle hullene blir jo sveisa igjen. Er det styrken dere tenker på så kan dere jo studere en felg med 4x100 og 4x108 feks, som har 2 boltsirkeler, der er det ikke mye gods i mellom hullene, men det funker det også
diohrvik Skrevet Februar 7, 2012 Skrevet Februar 7, 2012 Jeg tenker på fra hullet til bolten(e), og ut mot navet, godset mellom nav åpning og hvert enkelt hull. I mellom hullene er det jo greit, som du sier, der er det mer enn nok. Jeg er bare nysgjerrig. Set bilder av det før, syns det så noe knapt ut (virker dog ikke som du skjønner helt hva jeg mener). Men kan du ikke vise et bilde av en omborrer felg du har hatt da:)? edit: sendte deg pm med bilde osv, nok ot i salgstråden din:)
Julian Sommer Skrevet Februar 7, 2012 Skrevet Februar 7, 2012 Jeg tenker på fra hullet til bolten(e), og ut mot navet, godset mellom nav åpning og hvert enkelt hull. I mellom hullene er det jo greit, som du sier, der er det mer enn nok. Jeg er bare nysgjerrig. Set bilder av det før, syns det så noe knapt ut (virker dog ikke som du skjønner helt hva jeg mener). Men kan du ikke vise et bilde av en omborrer felg du har hatt da:)? edit: sendte deg pm med bilde osv, nok ot i salgstråden din:) E30 har samme navdiameter som alle andre bmwer bortsett fra E39. Så om man borer disse til 4x100 så blir det samme avstanden fra bolthullene til navet som en original 4x100 felg. Som du sier, nok OT, tenkte bare det var greit at dette var forstått. Kall det en "free bump", dette er rålekre felger
Silverboy Skrevet Februar 7, 2012 Skrevet Februar 7, 2012 E30 har samme navdiameter som alle andre bmwer bortsett fra E39. Har de da ikke... mindre nav på E30..
leif harald Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Skrevet Februar 7, 2012 Er ikke vits å diskutere dette her, dette er en salgstråd å boltsirkelen er 5x120
Anbefalte innlegg