Tzunami Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Så deg med den røde e30'n på ryen forleden dag, vrient å kjøre høyrestyrt bil eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2012 Heheh.. Litt uvant, men helt OK.. Kjører jo på riktig side av veien heroppe heldigvis! Snart LHD i den da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 Fått tatt en kattevask på motoren., en runde til nå, så blir det greit å skru på den. Var flere lag med olje på motoren, pakningen fra oljefilteret som er synderen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 viste ikke om jeg turde å lese gjennom tråden med den Topic'en.. men dette var jo ikke avskrekkende i det heletatt får håpe du tar vare på den ser ut til å være i grei stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2012 Bilen blir brukt iallefall, Men prøver så godt jeg kan å holde den ved like. Tok en ny runde med vask på motoren, nå er den temmelig olje og smussfri, Slipe litt over med 800 papir og litt autosol på slutten så kan det vel bli til noe. Her har jeg slipt med 600 og autosol. Bestilte nye felger til den for noen dager siden. 8,5 og 10x17 Kommer til å kjøre 215/40-17 og 245/45/17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2012 Har fått litt deler fra koed, Så nå skal det bare monteres! Alle tre simringene på girkassen Alle 5 slangene til veivhusventilasjonen, da de var ganske morkne. pakninger til innsuget, (2stk) Bunnsett pakninger og simringer (bytter alt) Nytt oljepåfyllingsdeksel. bensinslanger på motor. gasswire. viftereim Pakninger på manifold. Olje og bensinfilter, og seff castrol olje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2012 Måtte oppgradere litt på stereo fronten i bilen. Eneste kravet jeg hadde var at jeg ikke måtte skjære i blekket under hattehylla. Fiksa meg høytalere som kommer fra en hugget e30 m3, og slapp unna skjæring da. Ikke så spennende, Men skjer mer til uka, skal montere alt av pakninger og simringer på is motoren, Blir kanskje motorbytte også om jeg rekker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 Byttet litt pakninger på motoren igår, har ikke noe særlig med bilder av dette. Fikk tatt et bilde. Polert og smurt opp girkasseflensen med litt olje Nye felger kom idag! Kjører på og bytter resten av pakningene og simringer senere idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2012 lettet svinghjul i hus! tipper det blir motorbytte iløpet av uka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 Fått bytta morkne slanger til veivhusvent. Den som er nærmest bildet skal også byttes. Byttet også begge to pakningene til innsuget. Ny simring bakkant av veiv. montert lettet svinghjul, Org veide 9,8 og det nye veide jeg til 3.6. Litt slitt lamell så denne må byttes ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2012 Montert sorte DE lykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 Monterte tåkelykter idag. Var grei skuring det, Husk på å få med rele og to 7,5 sikringer, samt knappen fra bilen som hadde tåkelyktene, hvis e30n din ikke har det originalt! Skal man ha alt 100% bør man også sette pære i speedoen hvor det grønne lyset kommer på tåkelys foran. Kommer litt flere deler til denne til uka, og kanskje også noen dekk så jeg kan få montert 8,5 og 10 x17! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Blir jo ikke værst denne her,hehe..Så kule ut de nye hjula,skal du ha de på den "320en" eller denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 Må ha di på denne! hehe.. cruisevognå! , azev a hjulå på 320en! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 Monterte hvite blink og mørke sideblink. Synes ikke det passer bra med oransj blink på en hvit bil, men synes det er kult på andre farger. Var en sprekk i den originale nyren, så den måtte byttes, Når den først skulle byttes fikk jeg tak i en sort nyre. Fikk tak i en original helt ny baklate til passasjerstolen, denne hadde ikke dette når jeg kjøpte bilen, så det var digg og finne en i riktig farge. Ny clutch til IS motoren som skal i bilen like etter påske. Fikk tatt en vask på bilen og knipsa et par bilder med speilrefleks. Planer fremover er å få oppi IS motoren, Noen andre lykter bak og montere dekk på sommerfelgene så jeg kan få de på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå