Gå til innhold

Hylle- E30 318is

hylle
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen ble bedre enn hva det var, jeg er veldig imponert over motoren. Veldig god respons, vektmessig er det jo en god motor i en e30. Går kanskje en smule ujevnt på tomgang, men nå er det jo letta svinghjul på den.

I forhold til hva ombyggingen kostet meg, så er jeg veldig fornøyd med resultatet.

Gleder meg til å kjøre autoslalom på tirsdag! :)

0-100 tall har jeg desverre ikke. Men den går like rundt 6sek opp til 80.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, takk for det.

Var på autoslalom gardermoen idag igjen.

Veldig morro å kjøre med 318is, kjørte med r-dekk, og kjørte inn 1:12, veldig fornøyd med det.

Trodde viftereima gikk greit på m40 dynamoen, men den gjorde tydeligvis ikke det.

har iallefall fått tauet den hjem, så da blir det vel litt skruing til uka igjen.

5kmeb9cwud1yg7v88q8n.jpg

hf8934zr2folokp47cow.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Dynamo og ny reim er byttet.

Har noe som jeg tror var ekstrautstyr på is motoren, Kjøling av gassspjeldet.

Og den slangen som kjøler denne gikk lekk og spruta vann mot gassspjeldet slik at pakningene tok kveld. og da gikk den veldig rufsete, byttet slangen og pakningene.

ldy8z6ohzuua6y4xctlt.jpeg

Ser ut som bunnpannen lever et hardt liv, har fått tak i en ny som ligger klar hvis denne skulle ryke.

g9et825n68e1m9b98ifu.jpeg

Så da ser bilen slik ut, og er vel egentlig klar for sommern.

icifzqay8cvcx3itvo5a.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Har jo montert sort sportskinn interiør, men har ikke fått tak i sort gulvteppe og sorte dørsider før nå. Så jeg tenkte jeg skulle montere det imorgen. Måtte ta en vask og få på noe skinnpleie før jeg kan montere det.

ejg36e9osafsxh3r3b8q.jpeg

d08zg1gs837aicgz2f74.jpeg

ssgu3bsa0f1ob8fgmsr9.jpeg

Begynner å bli lei av rusta som er synlig på bilen nå.

Har samlet sammen diverse karrossdeler som bakluke, 4 stk rustfrie dører, panser og en ny bakskjerm.

Skulle hatt tak i den nye" typen fangere, med list, samt frontplate, hvis jeg ikke bestiller den ny.

Utover det trenger jeg kun en venstre side bakskjerm, helst en ny en, hvis noen har dette liggende og slenge?

Så får vi se om jeg beholder originalfargen eller får på noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk montert gulvteppe og dørsidene idag etter det ble litt grått, Må nesten nyte sola nå som det er så fint. Promille og skruing er bare gøy uansett... [-o<

Blått vs Svart

0flof8gznqnxuxhcbjzn.jpeg

Ut med interiøret og selvsagt litt rust, men ikke så galt til å være en e30 med 300 på telleren.

wrln71bv3oltpgwo07x3.jpeg

Sort teppe på plass:

9pncj9vf1m3gwp27wd06.jpeg

Sorte dørsider vs Blå.

y4yfcmr0s1mgi7vt3ixr.jpeg

Da har jeg komplett sort interiør i bilen iallefall, Så da er jeg fornøyd med motor og interiør. Må bare få bort rusta på karrossen og få lakket den. Har noen 17" felger som skal på bilen etterhvert og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Da har jeg kommet dithen at jeg har fått tak i et nytt karrosseri, og skal flytte over interiør, motor og forstilling, + diverse.

Hvis det er noen som er interessert i bilen så kan den kjøpes kjørbar med en m10b16, org understell, mest sannsynlig uten interiør.

Bilen er eu godkjent til juni 2013, Og årsavgift er betalt.

Rust finnes

I dørkene foran, foran i hjulhuset v side, under sikringsboks. Ellers er den høvelig grei.

Det følger med 4 stk fine dører med lite rust, et ekstra koffertlokk og div andre deler.

Pris : Uvisst, men det blir absolutt ingen fantasipris, Maks 10 lapper.

Interesserte kan sende meg en PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Heheh, når var det? Fikk ikke med meg det dessverre! Må blinke kraftigere!! ;-)

Prøvde meg forøvrig på noen sorte mhw lykter idag, Men det passa ikke særlig bra, så jeg bytta tilbake til de helt røde, og legger mhw lyktene til lagring :)

tn_IMG_0012.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt 22.45 i kveld. Jeg lå i påkjøringsrampa, du kjørte forbi et par biler som lå i høyrefila, og da blinka jeg på deg fra bak. 8 tusenmetere burde du jo se, i tillegg til to spredere og kjørelys. :mrgreen:

Sedan og 2 dørs lykter passer ikke overens? Jeg er short på et par sorte baklykter på cabben min. [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...