Tomcandersen Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 Hei, Har fått et problem. høyre blinklys blinker mens hendelen står til midtposisjon. Blinklys til venstre virker som det skal og det samme med nødblink. Er det noe som har noen tips, har sjekket alle jordingene, renset hendelen, samt sjekket plugger inn på alle lys.. Bilen er en 523ia, 2000mod Takker for alle tips )
Tomcandersen Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Skrevet Februar 8, 2012 Takker for svar, men det er ikke reel i e39. Der er det en lysmodul som styrer det meste av lys. Jeg har løst problemet.. Det viste seg at ene dreneringen i filterboksen i motorrommet på passasjersiden var tett, dette medførte vann inn i kupeen og en fuktig lysmodul. Jeg demontere lysmodulen og "badet" den i elektrorens som også fjerner fukt. Tørket den over natten og nå er den god som ny.. Var heldig da en ny modul koster 5000-7000 ferdig kodet. BMW koder ikke brukte moduler... Det var heldigvis ikke mye vann som er kommet inn, men teppet er løftet og snart tørt og fint igjen.. Dette kan være tips og sjekke hvis andre får rare feil med lys...
Mikael-B Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Det er en ting veldig få er klar over egentlig, for de dreneringene der er faktisk ganske viktig. I tillegg er de altfor små, for såpass mye vann og skit som de skal få unna, og blir tette altfor fort. Må rense mine hver andre måned bare for å være sikker.
TheEspenK Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Dette kan være tips og sjekke hvis andre får rare feil med lys. Gulltips Men ta noen bilder og legg det ut som DIY
Reef89 Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Vertfall viktig med rensing der om høsten da det samler seg mye løv og blader og sånn. Selv tatt en håndfull med blader vekk derfra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå