Cedricoen Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 Fikk et mildt sagt et kjedelig problem her om dagen Som sagt i topic så sluttet vindusviskere, takluke, el.rutene, sentrallåsen og radioen å virke Interiør lyset blinker sammen med klikking fra relemodulen under setet bak når jeg starter så lurer på om det kan ha noe med den å gjøre? Noen som har vært borti dette eller som vet hva det kan være? er en 525i 91' modell hvis det skulle ha noe å si.
Julianv Skrevet Februar 7, 2012 Skrevet Februar 7, 2012 viewtopic.php?f=1&t=145918 Anbefaler å lese denne tipper dette er problemet
Cedricoen Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Skrevet Februar 7, 2012 Har sett på den sikringen under panseret ved batteriet, men har ikke sett under baksetet så får sjekke det imorgen.
Julianv Skrevet Februar 7, 2012 Skrevet Februar 7, 2012 Høres iallefall veldig ut som den, evt releene bak der ved sikringen Du får høre om de klikker som besatt
Thomaz Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Hadde tilsvarende på min M3. Da var grunnmodulen synder'n
Cedricoen Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Skrevet Februar 8, 2012 Fant boksen under setet og det så ikke så bra ut inni der... Ene ledningen var helt korrodert så den løsnet med en gang jeg tok på den Fikk ordnet og koblet på igjen og alt virket takker for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå