Trondbrandsen Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 Denne er utrolig velholdt og silkestrøken, trenger ikke kommentarer på pris etc, da bilen og annonsen forsvarer prisen godt, samt at jeg også er åpen for bud ved rask avgjørelse Selges kun grunnet oppgradering til 2007 E91 330XD 103 000km, som jeg må koste på ca 45k for at den skal bli like strøken som denne... Ja, jeg er petimeter og perfeksjonist, så sorry for lang salgsannonse på finn http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33016930 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Denne er vel kanskje solgt? I såfall ikke, er jeg meget interessert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Det er fint når du reklamerer for bensin i disse utrygge dieseltider, og skal selv kjøpe diesel bil :DD. Fin bil forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå