Joakim737 Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 Hei, lurer på om jeg kan søke meg rett inn som bilelektrikker etter å ha gått vg 1 elektro og vg 2 elenergi. Har veldig lyst til å begynne å jobbe på Bilia nede i gata her, det som er drømmen. Men aner ikke om jeg kan hoppe rett inn som Bilelektrikker lærling nå, noen som vet? er veldig skole lei. Så har lite lyst til å gå mer skole Mvh Joakim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 Nei, det kan du ikke. Du må ha vg2 kjøretøy for å kunne jobbe med bilelektro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gixxer4fun Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 Hei, Du trenger ikke nødvendigvis å gå vg2 kjøretøy slik Glennski skriver. Man kan faktisk gå 3 år i lære før evt. fagbrev, hvorvidt firma(ene) er interessert i å ansette lærlinger uten relevant skolegang er derimot en annen sak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Hei,Du trenger ikke nødvendigvis å gå vg2 kjøretøy slik Glennski skriver. Man kan faktisk gå 3 år i lære før evt. fagbrev, hvorvidt firma(ene) er interessert i å ansette lærlinger uten relevant skolegang er derimot en annen sak. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå