bmwtyr Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 hva er best? lukket eller åpen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 Kva liker du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 Smak og behag... viktigere å prøve å få lyden ut i coupen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtyr Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 ja lyden ut i coupen jeg er keen på har et 7* tube i hattehylla nå. men skal bygge den ene kassa som har blitt lakt ut her den på 102 liter. men har hørt at 1 element spiller bedre i e36 enn 2. stemmer dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellan Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 2 flytter mere luft enn 1.. bare ha go åpning inn til cupe'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtyr Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2012 har dere noen tips på bra 12 elementer `? noe som har en grei pris, men har bra trøkk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Ground Zero Hydrogen http://iceaudio.no/index.php?func=varer&vnr=17015 Jeg har forresten en basskasse som er laget for bmw e36 coupé som passer dem elementene der. Den er med 10mm plexiglass i bakkant. Trekt innvendig med grått stoff kassen er portet. Selges for 2500kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Har du et bilde av den kassa nautiluz? Nysgjerrig på hvordan den ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Den er ikke ferdig så må fikses om du skal ha den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Fant noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtyr Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 har bygd den kassa der på tegningen du har lakt ut på tråden tidligre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Mhmm rått Nautiluz, skulle gjerne kjøpt den.. Lite som ser fint ut baki E36 coupe syns jeg, men den var ganske snasen. Noen som har E36 Coupe og som har kjøpt basskasse? Har lyst på 2x12" i min og trenger tips til basskasser som passer fint inn i bagasjerommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Kassen er fortsatt for salg den så bare å si i fra så skal jeg gjøre den ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtyr Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 bygger du kasse til e34 å eller nautiluz? jeg ar elementer å forsterker, kan skaffe mdf om deter sånn å send meg en pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå