bjorneoen Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Skrevet Mai 22, 2012 Hei. Jeg tror ikke det er spesielt vanlig akkurat på E87, men tror knirking er ganske vanlig generelt på BMW Mange gummiforinger og mye som kan knirke... Tror i mitt tilfelle at det var kommet noe gris i foringen som fikk den til å knirke så fælt, så med en gang vi løsnet ytre bærearmforingen så stoppet det så skylte han og fjerna alt griset inni, så smurte vi opp bare for sikkerhetsskyld, han mente det egentlig ikke var nødvendig men kjipt å måtte ta det av igjen for å smøre senere Er nr 3 på detta bildet. Ytre bærearmforing Lykke til!
Stoppie_Master Skrevet Mai 22, 2012 Skrevet Mai 22, 2012 sprayet med smurning uten white sprit i, får se hvor lenge den holder. Tipper det blir bestilt ny foring her. Takk for kjapt svar bjorneoen
bjorneoen Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Skrevet Mai 23, 2012 Får krysse fingra for at det varer lenge! Er jo ikke store jobben å bytte, bare litt stress å få på igjen bærearmen om man ikke har fjærklemmer men med det så går det jo kjapt!
Stoppie_Master Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Drit og kanel... Det knirker jo overalt, hvor får man bestilt komplett sett til bakstilling til disse 1-seriene? Tenker komplette stag med foringer til en ok pris, blir damekjørt så det trengs ikke noe racingforinger
bjorneoen Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Skrevet Mai 31, 2012 Knirker overalt ja :S Det hørtes ikke noe særlig digg ut! hehe Hva har du gjort sålangt da? Hvor mange foringer er det som knirker?^^ Nei det veit jeg faktisk ikke, aldri leita etter det, men hørt med gsbildeler? De bør vel ha det de? Veit ikke prisen med de eller koed bør vel ha noe sånt kanskje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå