ThomasJ Skrevet Februar 7, 2012 Skrevet Februar 7, 2012 Fikk pris på ettermontering av webasto med fjerstyring på min 07mod 320d m-sport, som foresten var på så nært som 48 000. Men i prislista sto det at tåkelysene måtte fjernes, noen som har noen erfaring med dette? Kan vell ikke være så trangt at de må fjernes , å om de fjernes kan jeg ikke tro at det er så mye plass å hente ? Flere som har ettermontert webasto og vil dele hva kostnaden kom på, evt. måtte tåkelysene fjernes? Takker for svar
ThomasJ Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Skrevet Februar 8, 2012 Noen som har erfaring med at tåkelysene måtte fjernes ved montering av webastoen?
bjalle Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Høres merkelig ut,på e39 sitter webaston bak innerskjermen og ingenting er i nærheten av tåkelys.Har du sjekket pris andre steder skal jo ikke koste så vanvittig mye.
ThomasJ Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Skrevet Februar 8, 2012 Har sendt Mail til andre men ikke fått svar enda. Tenker det er nok billigere å få den montert hos ett bmw verksted i Sverige uansett.
Kønig Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Til min E61 fikk jeg pris hos Koed på ca 13000.- med fjernstyring. Og de fortalte at i installasjonsdokumentene fra BMW var det tidsestimat på ca 12 timer. Hvis da f.eks Bavaria tar 1000.- i timen så er vel ikke 25000.- så langt unna. Pluss programmering kanskje? Jeg vet ikke noe ang. tåkelysene på 3 serie.
Kennethe34 Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 Tåkelysene må ikke fjernes, de byttes til en annen type som er beregnet for biler med webasto
ThomasJ Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Skrevet Februar 9, 2012 Noen som vet hvor mye ca. det vil koste i Sverige , hva er timesprisen på verksted der? Hva er forskjellen på tåkelyktene som er beregnet til biler med webasto kontra biler uten? Er det bare at de ikke bygger like mye bakover, og er det like godt lys av de? Får man slike me linse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå